  • 91. Data: 2009-06-28 16:17:05
    Temat: Re: A nie mowiłem???
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > Mówimy o tym jak kask ma sie przyczynić do bezpieczeństwa INNYCH
    > użytkowników drogi. Bo to, ze chroni głowe nosiciela .. to jasne, tylko
    > to za mało, zeby musiał istnieć przepis to regulujący.

    Jedzie sobie delikwent bez kasku, dostaje kamykiem w leb, doznaje urazu,
    zjezdza na przeciwny pas i jedzie czolowo na Fabie ktora jedzie 5
    osobowa rodzina z niedzielnym kierowca. Fabia zjezdza z drogi, uderza w
    drzewo, gina wszyscy z Fabii.

    c.n.d.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 92. Data: 2009-06-28 17:47:42
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Kuczu"
    Jedzie sobie delikwent bez kasku...
    CUT
    Fabia zjezdza z drogi, uderza w drzewo,

    ...fabia plonie, drzewo przewraca sie zaczepiajac filmujacy smiglowiec ktory
    spada na tlum gapiow...plonace paliwo, flaki na drzewach, krew plynie po
    asfalcie ogolnie jak w kawalku Rammstein...w w to wszystko wjezdza
    motocyklista wracajacy z lykendu i uslizguje moto niszczac crashpady...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 93. Data: 2009-06-28 18:52:50
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Kuczu wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    > jedzie 5 osobowa rodzina z niedzielnym kierowca. Fabia zjezdza z
    > drogi, uderza w drzewo, gina wszyscy z Fabii.

    czytałeś wątek, czy tylko ot tak odpisałeś w dowolnym miejscu?

    Ten przyklad już był .. ale specjalnie dla Ciebie powtórze to co odpisalem.

    Jade sobie w kasku otwartym, moze nawet w kasku otwartym bez albo z krótką
    szybą, ktory ma homologacje.
    Dostaje kamieniem w ryj ...

    "....doznaje
    urazu, zjezdza na przeciwny pas i jedzie czolowo na Fabie ktora
    jedzie 5 osobowa rodzina z niedzielnym kierowca. Fabia zjezdza z
    drogi, uderza w drzewo, gina wszyscy z Fabii."

    Jak widzisz przepis wcale nie chroni ludzi w fabiach.

    ps. a ryzyko tego typu wypadku jest absolutnie znikome ..
    Podobnie jak znikome jest to, ze antena CB spadnie z dachu jakiegoś auta i
    walnie kogoś na chodniku. Teoretycznie moze sie zdażyc? Moze. A czy jets
    prawem zabronione, zeby wozić antene na dachu?

    Prosze o lepszy i bardziej życiowy argument na obrone CZYJEGOŚ zdrowia za
    pomocą kasku na głowie kogoś innego.

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 94. Data: 2009-06-28 21:22:43
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)"
    > ale to dziura po upadku,

    Nie.

    >a nie od kamienia lecącego

    Racja, nie od kamienia.
    Od samochodu BMW ktory to przelecial Piomayowi nad glowa.

    >i wytrącającego motocykliste z toru jazdy,

    No.

    > wiec obrazek/sytuacja jako taka nie wnosi nic do tematu

    No wnosi tyle, ze jak by jechal bez kasku to by sie to z cala pewnoscia nie
    skonczylo tak dobrze.

    --
    Pozdr.
    magnes

  • 95. Data: 2009-06-29 06:44:31
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Jasio pisze:

    > Drogi Jacku Czerwiński!
    Pasowało by "i psie Sabo"

    > [uwaga, rzecz była już tutaj pisana, ba! przez jednego z
    > ojców założycieli grupy]
    No to chwała założycielom
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1f/M
    ountrushmore.jpg
    > "Nie masz nic do powiedzenia to nie pisz".
    Jako że preclowisko w swej średniej posiada zrozumienie tamtych
    klimatów, odpowiem dowcipem z 1976: Po co nam nowa konstytucja, stara
    była mało używana.

    Na serio teoria szczytna, za to praktyka zdecydowanie przychylna dla
    tematów "marynistycznych". Jak siedzę (naście lat, w odróżnieniu od
    pierwszego sezonu tu) na grupach programistycznych, widzę po licznikach,
    że na na godzinę powstaje tu więcej bzdetów niż na wszystkich tamtych
    łącznie na dobę.
    Ale widocznie wszystkie zwierzęta są równe, z tym że niektóre są równiejsze.

    Tym niemniej atmosfera tu mi się podoba - np. w porównaniu do forum np.
    GS500 gdzie czuję z lekka wiekowo.

    > ps
    >
    > ps 2

    Widzę muszę częściej się aktywować tutaj jako środowisku
    erudycyjno-retoryczno-homiletycznemu.
    Ze staropolskiego obiecuję się podciągnąć, k...ą i ..ujem tez poćwiczę.
    A w kwestii formalnej drugie PS się pisze PPS

    pozdróka

  • 96. Data: 2009-06-29 06:59:47
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    > Tym niemniej atmosfera tu mi się podoba - np. w porównaniu do forum np.
    > GS500 gdzie czuję z lekka wiekowo.

    bo to najlepsza grupa rec. w usenecie :). Siedzę tu chyba 11 lat i nadal mi
    się podoba, ale panie, kiedyś to dopiero było....
    --
    Jackare

  • 97. Data: 2009-06-29 07:20:08
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Jackare" <...@s...de.pl> wrote in message

    > bo to najlepsza grupa rec. w usenecie :). Siedzę tu chyba 11 lat i nadal
    > mi się podoba, ale panie, kiedyś to dopiero było....

    Najmocniej przepraszam, dyskutujesz sam ze soba czy komus odpowiadasz?
    Pytamboniewidac. a mowi sie ze poprawne cytowanie powinno zawierac nick
    autora tekstu do ktorego sie odnosisz.

    PeeS. Jasku, tego kolegi nie mam w worze wiec zauwazylem i po kumotersku
    zapytalem ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 98. Data: 2009-06-29 07:40:43
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kefir" napisał w wiadomości
    > Elou!

    > PeeS. Jasku, tego kolegi nie mam w worze wiec zauwazylem i po
    > kumotersku zapytalem ;)

    Odwal się, co? (;

    --
    Jasio
    vx etz

  • 99. Data: 2009-06-29 07:48:10
    Temat: Re: A nie mowiłem??? [OT]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Jasio" <b...@g...pl> wrote in message

    > Odwal się, co? (;

    Potraktowalem powaznie Twoja uwage sprzed kilku dni. Teraz, przyznam, czuje
    sie skonfudowany. Tlumaczyc czy nie bedziesz sie gniewal?

  • 100. Data: 2009-06-29 08:20:25
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > Potraktowalem powaznie Twoja uwage sprzed kilku dni. Teraz,
    > przyznam, czuje sie skonfudowany. Tlumaczyc czy nie bedziesz sie
    > gniewal?

    No, nie. Mi nie trzeba tłumaczyć.
    Ja rzadko daję emoty.

    Priva sprawdź.