  • 1. Data: 2016-07-11 20:24:44
    Temat: A od nowego roku....
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Koniec z platnymi kursami obnizajacymi ilosc punktow karnych. Obroza sie zaciska.

  • 2. Data: 2016-07-11 20:33:54
    Temat: Re: A od nowego roku....
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    Koniec z platnymi kursami obnizajacymi ilosc punktow karnych. Obroza sie
    zaciska.
    ---
    A kiedy zejście z konia ?

  • 3. Data: 2016-07-11 22:37:41
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 11 Jul 2016 11:24:44 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Koniec z platnymi kursami obnizajacymi ilosc punktow karnych. Obroza sie zaciska.

    Ale te kursy to zawsze był chyba bezsens.
    600zł i cały dzień za zmniejszenie liczby punktów o 6.
    Podczas gdy 200zł i godzinę zajmuje cały egzamin który zmniejsza ilość
    punktów do zera.

  • 4. Data: 2016-07-11 23:15:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak ktos trzy razy nie zda to juz 800 musi wydac przy czwartym podejsciu. Ja sie nie
    znam ale czy czasami przed egzaminem nie trzeba kursu zaliczyc? Pytam bo nie wiem.

  • 5. Data: 2016-07-11 23:29:19
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Pyra"

> [...]

    600zł i cały dzień za zmniejszenie liczby punktów o 6.
    Podczas gdy 200zł i godzinę zajmuje cały egzamin który zmniejsza ilość
    Egzamin niczego nie uczy

  • 6. Data: 2016-07-12 04:35:05
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    j...@4...net
    *Tomasz Pyra* napisał(-a):

    > Ale te kursy to zawsze był chyba bezsens.
    > 600zł i cały dzień za zmniejszenie liczby punktów o 6.
    > Podczas gdy 200zł i godzinę zajmuje cały egzamin który zmniejsza ilość
    > punktów do zera.

    Ale egzamin trzeba zdać, a na kursie wystarczy być ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2016-07-12 07:49:14
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 lipca 2016 04:35:09 UTC+2 użytkownik Big Jack napisał:
    > W wiadomości
    j...@4...net

    > Ale egzamin trzeba zdać, a na kursie wystarczy być ;)

    I to że masz prawo jazdy nie znaczy że umiesz je zdać

  • 8. Data: 2016-07-12 08:47:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 11.07.2016 22:37, Tomasz Pyra wrote:

    > Ale te kursy to zawsze był chyba bezsens.
    > 600zł i cały dzień za zmniejszenie liczby punktów o 6.
    > Podczas gdy 200zł i godzinę zajmuje cały egzamin który zmniejsza ilość
    > punktów do zera.

    Tylko jeśli umiesz "normalnie" jeździć, to egzamin jest ciężko zdać.
    Nawyki z normalnej jazdy cię udupią. Wiem, bo dorabiałem kategorię. I
    teraz wbij sobie do łba, że trzeba się "wyraźnie" upewnić przed
    równorzędnym, co masz po prawej, że trzeba trzymać łapy na kierownicy,
    że trzeba jechać "zawsze" prawym pasem, że trzeba sygnalizować
    "omijanie" zaparkowanych samochodów na osiedlówkach, o jeżdzie zgodnie z
    ograniczeniami nie wspominając (skoro masz punkty...). Generalnie chyba
    łatwiej zdać prawko za pierwszym razem, niż jak już umiesz jeździć...

    Shrek

  • 9. Data: 2016-07-12 08:49:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-12 o 08:47, Shrek pisze:

> [...]
    > ograniczeniami nie wspominając (skoro masz punkty...). Generalnie chyba
    > łatwiej zdać prawko za pierwszym razem, niż jak już umiesz jeździć...

    Plus to, że egzaminator wie, że egzaminuje pirata i jest wobec niego
    jeszcze bardziej wymagający, niż wobec osoby prawka nie posiadającej. Co
    ma pewne uzasadnienie - to nie tylko sprawdzian, ale i szykana.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2016-07-12 08:56:11
    Od: Yakhub <p...@p...pl>

    Dnia Mon, 11 Jul 2016 23:29:19 +0200, re napisał(a):

> [...]
    > 600zł i cały dzień za zmniejszenie liczby punktów o 6.
    > Podczas gdy 200zł i godzinę zajmuje cały egzamin który zmniejsza ilość

    A te kursy, na których wystarczy być i zapłacić, uczą?

    --
    Yakhub