  • 31. Data: 2012-03-31 21:59:31
    Temat: Re: A podobno...
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    > I znów przedni napęd na słupie i znów młody kierowca, znów nadmierna
    > prędkość... Znów PEUGEOT.

    Może to kwestia tylnej skrętnej belki? W starym fordzie wchodziłem na
    dwóch kołach w łuki i nie było 180 stopni.

  • 32. Data: 2012-03-31 22:52:01
    Temat: Odp: A podobno...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > A ty młody nigdy nie byłeś?

    Byłem i też jeździłem 100 i więcej w tym miejscu (nawiasem mówiąc właśnie w
    BMW ).
    Ale niekoniecznie tydzień po dostaniu prawka.

  • 33. Data: 2012-04-01 00:00:00
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-31 22:52, Cavallino pisze:

> [...]
    > właśnie w BMW ).
    > Ale niekoniecznie tydzień po dostaniu prawka.

    A MZ250 w kapciach bez kasku bez PJ na motocykl po Złotowskiej
    kiedyś strasznie dziurawej 120 km/h jechałeś?

    bo ja.... znam takich, co jechali

  • 34. Data: 2012-04-01 00:27:54
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >http://www.youtube.com/watch?v=U6f4HbQcRrI
    >
    >Szeroka przeszkoda 30 km/h i zobacz co się stało. Zdjęcia z wypadku
    >pokazują większe skupienie Energi w jednym miejscu (węższy element z którym
    >miał kontakt samochód podczas zderzenia)

    Czy boczne nie jest przy 50 km/h ?? w/g opisu ?

    Buniek

  • 35. Data: 2012-04-01 08:33:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pawel "O'Pajak" wrote:
    > Powitanko,

    > Po co, przeciez grupowi trolle uwazaja, ze na drzewach/slupach gina
    > wylacznie winni. Co prawda w tym akurat wypadku zginal czlowiek, ktory
    > nie dzierzyl kierownicy w dloniach, ani, co najwazniejsze, nie
    > naciskal gazu, ale to tym gorzej dla faktow. Ci co nie moga tam teraz
    > jechac tramwajem tez sa winni, bo... no nie wiem co,
    > kierowcy-teoretycy z PMSu cos wymysla.

    w sumie jechał z jakimś wariatem, i nie powiedział mu widać chłopie
    przyhamuj bo sie zabijemy.

  • 36. Data: 2012-04-01 09:05:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > A MZ250 w kapciach bez kasku bez PJ na motocykl po Złotowskiej
    > kiedyś strasznie dziurawej 120 km/h jechałeś?

    Po Złotowskiej to może nie i niekoniecznie dziurawej, ale reszta się prawie
    zgadza, tyle że MZ miałem jak już miałem prawo jazdy, wcześniej zdarzało się
    ujeżdżać nieco mocniejsze jednoślady.

  • 37. Data: 2012-04-01 11:30:41
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2012-03-31 21:59, ojciec pisze:

    > Może to kwestia tylnej skrętnej belki? W starym fordzie wchodziłem na
    > dwóch kołach w łuki i nie było 180 stopni.

    W ogóle jak można projektować belkę w tylnym zawieszeniu!! Kto czymś
    takim jeździ, to po prostu robi dobrowolnie z siebie ofiarę.

  • 38. Data: 2012-04-01 11:46:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-03-2012 21:57, ojciec pisze:

    > Wracaj do zdrowia. Potrzebujemy Cie.

    My to znaczy kto? Rozpołowiłeś półkule?

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 39. Data: 2012-04-01 12:00:29
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-04-01 11:46, DoQ pisze:

    > My to znaczy kto? Rozpołowiłeś półkule?

    Podaj miasto, to znajdę przychodnie.

  • 40. Data: 2012-04-01 13:00:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 01 Apr 2012 00:00:00 +0200, megrims napisał(a):

    > A MZ250 w kapciach bez kasku bez PJ na motocykl po Złotowskiej
    > kiedyś strasznie dziurawej 120 km/h jechałeś?
    >
    > bo ja.... znam takich, co jechali

    W zasadzie co ma do tego PJ?

    --