    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: A teraz z innej beczki... bazy danych
    Date: Sun, 13 May 2018 23:22:09 +0200

    > Do zarzadzania bazami uzywalem albo mysqladmina (lub jego odpowiednikow dla
    postgresa itp.) albo db visualizer (dbvis).
    > I tego polecam.
    > Darmowa wersja jest fajna a platna jest tania.

    Sebastian też polecił, już oglądałem conieco... fajne. THX.

    > Jakbym ci mial proponowac w czym pisac to bym zasugerowal albo php albo jave ale
    mocno zalezy co potrzebujesz i co potrafisz.
    > To co Sebastian sugeruje jest ok. Ale tak naprawde nie wiadomo co chcesz uzyskac
    wiec trudno zaproponowac cos co sprawi ze usiadziesz i w dwa wieczory zrobisz co ci
    trzeba. Bo na pewno takie rozwiazania sa i to darmowe. tylko nie wiemy co chcesz
    napisac :)
    > Ujawnij co ci po glowie chodzi to sie znajdzie dobre narzedzie.

    W odpowiedzi Sebastianowi opisałem, więc odsyłam aby nie kopiować.

    Teraz walka z RODO, więc pewnie mój zapał będzie musiał poczekać z
    tydzień. Zacznę typowo dla sprzętowca... odpalę najpierw serwer ;)

    Miłego.
    Irek.N.