    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: AB=47
    Date: Sun, 23 Feb 2020 18:13:31 +0100

    Pan Piotr C. napisał:

    > Od poniedziałku 24 lutego br. zmienią się numery telefonów do Komend
    > Policji w całym kraju. Aby dodzwonić się do jednostki Policji, zamiast
    > numeru kierunkowego będzie trzeba wybrać wyróżnik MSWiA - 47.

    Czyżby to był kolejny etap pozbawiania policji publicznych telefonów,
    by mogła w spokoju zajmować się swoimi wewnętrznymi sprawami? Już jakiś
    czas temu zabrano im numer 997 -- teraz przekierowany jest na 112.
    Tam zawsze może trafić się jakiś palant, który nie przełączy na linię
    policji -- bo nie. A on nie jest od tego, by przyjmować zawiadomienia
    o przestępstwie ze wszystkimi szczegółami. Numeru na komendę też nie
    poda "bo nie jest biurem numerów". Jak mi się coś takiego zadarzyło,
    to numer musiałem sobie sam wyguglać. Nie jest to normalne. Teraz
    dodatkowo może się okazać, że operator komórkowy nie routuje ruchu
    do niegeograficznej strefy AB=47, albo traktuje połączenia jako wyżej
    płatne (u mnie intencjonalnie zablokowane).

    --
    Jarek