    From: jacek <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ACS712 szt obok siebie.
    Date: Sat, 8 Oct 2016 00:52:51 +0200

    W dniu 2016-10-07 o 11:18, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "Jacek" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > A musi od razu transoptor wisieć na boczniku?
    > Mały bocznik, by spadek napięcia był mniejszy, jednostopniowy wzmacniacz
    > i dopiero wtedy sterowanie transoptora...? Ile może wtedy spaść? ułamki
    > wolta IMHO, a skoro potrafimy wzmacniać sygnały o poziomie nanowoltów,
    > to chyba nie kłopot? Tylko fakt, wyskalować to potem, ale skoro to ma
    > być z dokładnością 20%, to wydaje mi się, że ma szansę się sprawdzić.
    > Myślę też, że nie powinno być zbytnim problemem napiecie w miejscu
> [...]
    Nie chciałbym budować zasilacza po stronie AC który razem ze
    wzmacniaczami dla 3 kanałów zrobi się już wielkości co najmniej
    wielkości 3 LEM-ów.
    Potrzebuję coś małego i najlepiej nie wymagającego dużo nakładu
    robocizny żeby wyskrobać mały, zgrabny sterowniczek.
    Nie zamierzam tego sprzedawać innym ale nie chcę za dużo rękodzieła..
    --
    pzdr, j.r.