eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmADB, Vysor itznp.... (itznp -- i temu zupełnie niepodobne) › Re: ADB, Vysor itznp.... (itznp -- i temu zupełnie niepodobne)
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ADB, Vysor itznp.... (itznp -- i temu zupełnie niepodobne)
    Date: Mon, 2 Dec 2019 10:58:01 +0100

    "ToMasz" qs2ekf$ag7$...@d...me

    > jakiego?

    Asus Max z Androidem 6.cośtam.

    > drutem?

    Przewodem USB.

    > chamsko, nie. Bardziej literacko. Coś jak Mickiewicz, żeby uczniowie zgadywali czy
    masz telefon z androidem, bo z tereści nie
    > wynika.

    Coś jeszcze istnieje poza Androidem i Jabłkowymi?...

    > natomiast nauczyciel krzyknie: ADB w tytule cymbały! To co napisałeś może jest do
    rozszyfrowania, ale sądzę że mało komu się
    > będzie chciało, czyli odcinasz większość potencjalnych pomocników. Krótka odpowiedź
    na Twoje problemy:

    > pm uninstall -k --user 0 com.my.demo.app

    Co tym sposobem odinstaluję?
    Stąd (z tego komputera) mogę pisać, ale telefonu tu raczej nie
    podepnę, więc teraz nie sprawdzę, ale z góry chcę wiedzieć, co
    uzyskam...

    > Lecz z praktyki wynika ze o niebo łatwiej zrobisz porządek robiąc roota

    Co dałby mi root?
    Nie musi być łatwiej -- oby było skutecznie...
    Oby telefon ruszył bez ,,przywracania ustawień fabrycznych'' czy jak się to zowie...

    Obecnie uruchamia się bez widocznego efektu...
    Na ekranie jest tylko logo 'ASUS' pod
    którym jest napis: 'IN SEARCH OF INCREDIBLE'...

    -=-

    Dlaczego ten telefon nie chce uruchomić się w jakimś trybie awaryjnym,
    z minimalną liczbą aplikacji dającą możliwość przeglądania i usuwania
    informacji z ,,dysku''?...

    --