eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmADB, Vysor itznp.... (itznp -- i temu zupełnie niepodobne) › Re: ADB, Vysor itznp.... (itznp -- i temu zupełnie niepodobne)
    From: 2late <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ADB, Vysor itznp.... (itznp -- i temu zupełnie niepodobne)
    Date: Mon, 2 Dec 2019 19:56:52 +0000

    On 01/12/2019 11:37 PM, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Jak spod kon_troli 64Windows10 na laptopie dostać się do telefonu
    > tak, by wywalić z tegoż telefonu niepotrzebne aplikacje, ale nie
    > hurtowo (poprzez przywrócenie ustawień fabrycznych [czytałem, że
    > fabrykanci są źli i nieludzcy!!!]) lecz wybiórczo?
    >
    > Nijak nie mogę uruchomić telefonu tak, by wywalić aplikacje
    > klapiąc w telefoniczny ekran...
    >

    > Podpinanie drutem do laptopa daje mi (; coś ;)
    >
    >   List of devices attached
    >   G5AXB7304490RWX sideload
    >
    > więc telefon niby żyje i trochę gada z laptopem,
    > ale dla mnie to jakby ;) za mało... ;)

> [...]

    Nikt ci raczej dokladnie nie opisze wszystkiego bo pewnie kazda sytuacja
    jest inna i kazdy telefon.

    Kiedys sobie zapisalem na boku ponizsza notatke:

    Jeśli ktoś sobie radzi z komputerem to warto śmietnik usunąć, to nie jest
    też jakaś skomplikowana operacja:
    - Włączamy tryb programisty i USB Debugging w słuchawce.
    - Instalujemy ADB na komputerze i App Inspector na telefonie, ta aplikacja
    poda nam nazwy pakietów aplikacji które zamierzamy odinstalować.
    - korzystając z ADB Shell usuwamy po kolei poleceniem pm uninstall -k
    --user 0 nazwa_pakietu crap z naszego telefonu.

    Wszystko jest dokładnie opisane, łacznie ze screenshotami etc. tu:
    https://www.xda-developers.com/uninstall-carrier-oem
    -bloatware-without-root-access/

    Z tego akurat nie skorzystalem bo swoje telefony mam zawsze dobrze
    podregulowane ale moze ci sie przyda.