eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmADB, Vysor itznp.... (itznp -- i temu zupełnie niepodobne) › Re: ADB, Vysor itznp.... (itznp -- i temu zupełnie niepodobne)
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ADB, Vysor itznp.... (itznp -- i temu zupełnie niepodobne)
    Date: Tue, 3 Dec 2019 13:10:52 +0100

    "ToMasz" qs4v4d$2r7$...@d...me

    > do mi8 wgrasz lineage i nie będziesz miał problemów

    Ma za mały akumulator...
    Asus Max ma 5 Ah -- starcza na 5 godzin bez pstrykania fotek.
    Pstrykanie fotek zimą z doświetleniem zwala z nóg przy ponad 50% naładowania...

    Asus Max ma 5.5" IPS; Mi8 ma 6.21" AMOLED -- amoledy są raczej ;)
    oszczędniejsze niż IPS, ale tak czy siak IMO jest/obowiązuje prosta
    zasada -- potrzeba więcej Ah niż cali. ;)

    Nie wiem, dlaczego fotki chłoną tak dużo -- autofokus czy obróbka...
    Nie wiem, dlaczego te (telefoniczne) aparaty nie dają RAWek...
    (może za mało chętnych, ale IMO RAWkowanie nie kosztuje!)

    Mi8 (nawet w niskiej/okazyjnej cenie) przekracza mój budżet i ma za mały
    akumulator...

    [poczynię kroki prawne zmierzające q zwiększeniu tego budżetu -- toż
    jestem doradcą podatkowym, którego głównym/sztandarowym obowiązkiem
    jest optymalizacja podatkowa, której uskutecznianie narzuca na mnie
    Ministerstwo Finansów stosownym ślubowaniem oficjalnym... na oku
    mam już pierwszy krok optymalizacyjny... program księgujący też
    opłaciłem (IMO w całości!) dzięki prawnej optymalizacji podatkowej...
    w finansach/podatkach wszystko trzeba prowadzić zgodnie z prawem...
    to podstawa... nie można ot tak sobie przekroczyć budżetu... trzeba
    wygospodarować stosowne środki optymalizacją podatkową lub zwiększeniem
    dochodu... niestety ww. pierwszy krok da jedynie ~25% potrzebnych/brakujących
    środków... jest IMO łatwy w postawieniu, ale nie wystarczy... szkoda, że nie
    wpadłem na ten pomysł wcześniej?... ano szkoda! -- za złe rozporządzenie
    mieniem firmowym (w tym za braki optymalizacyjne) podległej firmy grożą
    ogólnie prawne konsekwencje... działanie na szkodę własnej firmy też bywa
    przestępstwem... poza Bożą karą (wyższym podatkiem) grożą za takie przestępstwa
    także kary ludzkie/państwowe... potrzeba (dodatkowych środków na zakup telefonu)
    matką wynalazków?... jeśli nowego telefonu nie kupię -- zostanie niezbilansowana
    optymalizacja?... będę musiał kupić coś innego lub pogodzić się ze stratą?...
    będę mógł zmniejszyć ceny mych usług?... IMO są już bardzo niska... zbyt
    niskie ceny to psucie rynku... to też zjawisko niepożądane... destabilizuje
    rynek i w efekcie prowadzi do niekontrolowanych skoków cen -- rzecz jasna
    skoków w górę... takie zaniżanie cen nie tylko nie jest oczekiwane przez
    klientów, lecz wręcz przeciwnie -- wprowadza niepewność/lęk, przez co
    wprowadza straty...]

    Nad zwiększeniem mego budżetu popracuję ja, ale nad większą pojemnością
    akumulatora popracować musi IMO producent...

    Do gadania mogę wygrzebać ze śmietnika starą Nokię...
    Smartfon potrzebny mi nie tylko do gadania czy SMSowania...

    -=-

    Jak za pomocą ADB skasować to i owo z telefonu?...
    Jak zrobić coś na kształt DIR (by wiedzieć, co
    skasować) i jak skasować?...

    DIR mogę uzyskać poprzez skopiowanie wszystkiego na dysk laptopa...

    --