eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmADB, Vysor itznp.... (itznp -- i temu zupełnie niepodobne) › Re: ADB, Vysor itznp.... (itznp -- i temu zupełnie niepodobne)
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ADB, Vysor itznp.... (itznp -- i temu zupełnie niepodobne)
    Date: Tue, 3 Dec 2019 23:35:10 +0100

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5de5b683$0$524$6...@n...neostrada.pl

    > failed to copy '/sys/bus/usb/drivers/ccid_bridge/bind' to
    > 'a/sys/bus/usb/drivers/ccid_bridge/bind': Permission denied

    > Załóżmy, że dotrę do czegoś, co mogę skasować...
    > Jak to skasować z ADB? [from ADB?]

    Mogę odinstalować? IMO niekoniecznie, gdyż odinstalowanie wymaga
    i wiedzy dotyczącej nazwy ;) odinstalowywanej aplikacji (nigdy
    nie odinstalowywałem poprzez ADB) i... odrobiny wolnego miejsca
    na telefonicznym ,,dysku''...

    Dobrze by było jakoś zweryfikować zwartość/integralność zapisów
    ,,dyskowych'', skoro telefon wyłączył się w trakcie kopiowania
    -- mniemam niestety, że z karty do telefonu...

    Wiem, że to trochę głupio brzmi: ,,zamiast z telefonu na kartę,
    prawdopodobnie kopiowałem z karty na telefon'', ale jakoś ;)
    nie poświęciłem zbyt wiele uwagi tej czynności... Raczej ;)
    wykonywałem ją pomiędzy snem i dniem ;) bez należytej
    uwagi/staranności/koncentracji...

    Dziś wiem, że powinienem był jak najszybciej:

    - zbakapować wszystkie ustawienia
    (nigdy tego nie zrobiłem, choć to
    mój czwarty telefon z Androidem
    i diabli wiedzą, który w ogóle...)
    telefonu
    - zbakapować to, co ważne...
    akurat niemal wszystkie zdjęcia
    i filmy zostały zbakapowane, gdyż
    wśród nich znalazło się jedno ważne,
    które ściągnąłem (razem ze wszystkimi
    innymi) tuż po pstryknięciu...
    zbakapowałem i obrobiłem PSem CC...
    [wiem, wiem -- PSem czy muchą?...]
    ale później jeszcze pstryknąłem
    kilka fotek...

    po tym, jak telefon zgłosił pierwsze objawy zniechęcenia...

    -=-

    Widziałem w sklepach Mi8 -- ceny przeróżne!!!
    Wiele detali (takich, jak niezbyt pojemny
    akumulator) mnie zniechęca do kupna...
    Raczej chcę odzyskać Asusa Maxa...
    Kupić coś będę musiał -- życie bez smartfonu
    nie jest trudne, ale jest... Kosztowne...
    I raczej nie kupię czegoś na rok (2GiB/16GB)
    lecz na kilka lata, więc przynajmniej 6GiB/64GB...
    Za dwa lata 2GiB/16GB starczy na rozmowy... ;)
    Aplikacje urosną tak, że nie zmieszczą się ani
    do RAMki, ani na dysku i przeciążą CPU...
    Z bezpieczeństwem taki smartfon też będzie na bakier...
    3 Ah z ekranem IPS -- IMO starczy na godzinę
    aktywnego ;) używania...

    Pamiętam Samsunga Ace -- nawigacja (nie pamiętam,
    która) starczyła akurat na przejazd przez wielką
    metropolię w północnowschodniej Polsce... Nie
    przez całą -- z ulicy Krętej na Pietrasze...
    Odwiedziłem dentystę, któremu chciałem
    zaprezentować Ace, co mi nie udało się,
    gdyż nawigacja pracująca podczas dalekiej ;)
    podróży niemal zupełnie rozładowała ów telefon...

    Nowy Monster starczał na jakieś 4 godziny...
    To był szok postępowy -- niemal jak skok w nieskończoność!!!
    Asus Max starcza na jeszcze więcej!!!
    Może nawet na 6 godzin!!! -- o ile bez fotografowania itp...

    Jeśli ktoś mi mówi, że akumulator w telefonie pociągnie dwa
    dni -- to wiem, że niezupełnie ten ktoś zna rzeczywistość...
    Dwie SIMki ciągną? -- niezupełnie!! Wyłączenie jednej z nich
    (a nawet obu naraz) nie wydłuża znacząco czasu pracy...

    -=-

    Zakładam, że AMOLEDy mają znacznie mniejsze zapotrzebowanie
    energetyczne niż IPS, ale inne podzespoły też ciągną a CPU
    i GPU stają się coraz bardziej wymagające... LTE podczas
    ściągania też zjada wiele... WiFi -- podobnie... Sam
    nasłuch GSM nie jest zbyt kosztowny...

    Zwłaszcza SIMki Aero2 dużo zżerały w 3G/HSPA.

    --