  • 1. Data: 2011-03-11 12:47:22
    Temat: ALTIUM - obrazek na PCB
    Od: " MH" <l...@g...pl>

    Witam ,

    W zasadzie problem mało istotny. Ot , taki bajerek na PCB. Czy jest możliwość
    wklejenia na PCB na dowolnej warstwie własnego logo zdefiniowanego w formacie
    bmp , jpg , itp.. ?? Tak jak np. jest to widoczne na wszelakich evaluation
    board'ach znanych nam producentów (TI,AD,XLX,ALT....). Za cholerę nie mogę się
    doszukać w "helpie" tej możliwości (o ile istnieje?!).

    MH

  • 2. Data: 2011-03-11 12:56:40
    Temat: Re: ALTIUM - obrazek na PCB
    Od: Górski Adam <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 3/11/2011 13:47, MH pisze:
> [...]
    > board'ach znanych nam producentów (TI,AD,XLX,ALT....). Za cholerę nie mogę się
    > doszukać w "helpie" tej możliwości (o ile istnieje?!).

    Na 100 % jest import DXF. Kiedyś wstawiałem logo polibudy warszawskiej

    Adam

  • 3. Data: 2011-03-11 13:13:04
    Od: " MH" <l...@g...pl>

    Górski Adam <gorskiamalpa@wpkropkapl> napisał(a):

    > Na 100 % jest import DXF. Kiedyś wstawiałem logo polibudy warszawskiej
    >
    > Adam
    ==========

    No to bądź tak dobry i napisz jak to zrobić!! Tak "step by step".
    Z góry dzięki.

    MH

  • 4. Data: 2011-03-11 14:07:30
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2011-03-11 13:47, MH pisze:
> [...]
    > board'ach znanych nam producentów (TI,AD,XLX,ALT....). Za cholerę nie mogę się
    > doszukać w "helpie" tej możliwości (o ile istnieje?!).

    W helpie to nie ma. Jest takie "makro", które zamienia mapę bitową na
    ścieżki, całkiem fajnie to wygląda. Ścieżki łamią niestety reguły, więc
    trzeba to w odpowiednim momencie dodawać. Jest tylko jeden problem - jak
    sobie przypomnę co i jak dam znać, bo mam jakieś zaćmienie (a i tak będę
    musiał niedługo tego znowu użyć).
    Można nawet obrazek wstawić w "polygon pour" i zostanie ładnie
    potraktowany.

    Pozdrawiam

    DD

  • 5. Data: 2011-03-11 14:17:17
    Od: Aha <t...@s...com>

> [...]
    > board'ach znanych nam producentów (TI,AD,XLX,ALT....). Za cholerę nie mogę się
    > doszukać w "helpie" tej możliwości (o ile istnieje?!).

    Z tego co pamietam rysowalem w Corelu i wklejalem do protela.

  • 6. Data: 2011-03-11 14:21:59
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2011-03-11 15:07, Dariusz Dorochowicz pisze:

> [...]
    > musiał niedługo tego znowu użyć).
    > Można nawet obrazek wstawić w "polygon pour" i zostanie ładnie
    Nie to, żebym sobie przypomniał:

    http://wiki.altium.com/display/ADOH/How+to+import+a+
    graphic+onto+the+PCB+overlay

    Tylko link musisz posklejać. Głowy za to nie dam, ale raczej z tego
    właśnie korzystałem i mam na płytce na warstwie miedzi logo firmy -
    lepiej wygląda.

    DD

  • 7. Data: 2011-03-11 14:24:03
    Od: Kris_gor <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > board'ach znanych nam producentów (TI,AD,XLX,ALT....). Za cholerę nie mogę się
    > doszukać w "helpie" tej możliwości (o ile istnieje?!).

    Gdzieś na elektrodzie leży programik bmp2pcb, który to robi.
    Z tego co pamiętam to chyba zamienia na ścieżki 1mils.

  • 8. Data: 2011-03-11 14:52:31
    Od: " MH" <l...@g...pl>

    Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> napisał(a):

> [...]
    Ĺ&#65533;amiÄ&#65533; niestety reguĹ&#65533;y, w
    > iÄ&#65533;c
    zaÄ&#65533;mienie (a i tak bÄ&#65533;dÄ
    > &#65533;
    > Nie to, Ĺźebym sobie przypomniaĹ&#65533;:
    >
    > http://wiki.altium.com/display/ADOH/How+to+import+a+
    graphic+onto+the+PCB+overla

    > Tylko link musisz posklejaÄ&#65533;. GĹ&#65533;owy za to nie dam, ale raczej z tego

    > wĹ&#65533;aĹ&#65533;nie korzystaĹ&#65533;em i mam na pĹ&#65533;ytce na warstwie
    miedzi logo firmy -
    > lepiej wyglÄ&#65533;da.
    >
    > DD
    Jak zaznaczyłem w głównym wątku , jest to mało ważny temat , zwykły "bajer".
    PCB jest 8-warstwowe , wygląda to (jeszcze nie skończone) tak :

    http://img194.imageshack.us/i/sianoanalogowocyfrowe.
    jpg/

    Na północnym zachodzie PCB chciałbym zrobić logo firmy. Na dowolnej warstwie ,
    byle nie wewnętrznej , oczywistaoczywistość.. Jak to zrobić ?!

    MH

  • 9. Data: 2011-03-11 15:11:30
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2011-03-11 15:52, MH pisze:

> [...]
    >
    > Na północnym zachodzie PCB chciałbym zrobić logo firmy. Na dowolnej warstwie ,
    > byle nie wewnętrznej , oczywistaoczywistość.. Jak to zrobić ?!

    Najpierw musisz otworzyć projekt (new-project-script project).
    Dodajesz do projektu oba pliki (layercombobox i converter) z podanej
    lokalizacji.
    Otwierasz Converter i klikasz na Run, podajesz obrazek (piszą, że
    obrazek może być jakiś, ale czarno-biały bmp jest OK), klikasz convert,
    a dalej powinieneś sobie poradzić. To zrobi kawałek pcb, potem tylko
    zostaje skopiować na płytkę.

    DD

  • 10. Data: 2011-03-11 15:12:48
    Od: Górski Adam <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 3/11/2011 14:13, MH pisze:

    > No to bądź tak dobry i napisz jak to zrobić!! Tak "step by step".
    > Z góry dzięki.
    >
    > MH

    Nie mam już żadnego nielegalnego softu. A na Altiuma mnie nie stać.
    Jak chcesz żebym zrobił na Twoim to udostępnij mi swój komp przez VNC i
    będziesz widział jak to się robi.

    Pozdrawiam

    Adam