    From: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: AXA
    Date: Wed, 10 Aug 2011 09:58:05 +0200

    W dniu 2011-08-10 09:44, Dysiek pisze:

    > Dokladnie. Spowoduje taki ku***s stluczke, przyzna sie a potem zeby znizek
    > nie stracic odwoluje zeznania. Szczyt chamstwa.

    Zdarza się. Z drugiej strony czasami poszkodowany też potrafi wyciąć
    taki numer że filozofom się nie śniło. Kilka tygodni temu opisywałem tu
    przypadek mojej żony. Podpisała oświadczenie, policji nie wzywali. Po
    dwóch tygodniach przyszło pismo z PZU Życie w sprawie uszczerbku na
    zdrowiu poszkodowanego i "osób trzecich". Okazało się że gnój zgłosił,
    że podczas stłuczki złamał rękę (którą miał już wtedy w gipsie) i
    dodatkowo, że jechał z pasażerem który również ucierpiał. Oczywiście
    żadnego pasażera nie było, ale w oświadczeniu o pasażerach nie było mowy
    więc facet postanowił zakombinować. Po kilku wizytach w PZU sprawę udało
    się wyjaśnić. Głównie dzięki konkretnemu rzeczoznawcy który
    zakwestionował "uszkodzenia" samochodu oraz faktowi, ze "poszkodowani"
    zakręcili się w zeznaniach, zwłaszcza ten "pasażer". Co czasu i nerwów
    zmarnowałem to moje.
    W każdym razie na pewno zawsze warto mieć uniwersalny druk zgłoszenia
    kolizji (żeby nie improwizować na kartce) i w miarę możliwości jednak
    wołać policję.
    --
    MZ