    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Abonament RTV
    Date: Fri, 02 Jun 2017 20:53:56 +0200

    W dniu 02.06.2017 o 19:12, z pisze:

    > Każdy onet w ostatnim czasie wysmarował tyle artykułów że każde dziecko
    > wie że zostanie jak dotychczas tylko że operatorzy podkablują swoich
    > klientów do poczty.

    nie do końca. bo IPTV też ma być płatna. tylko jeśli korzystam z iptv,
    ale niemam telewizora, to mam zarejestrować telefon? To pytanie nie do
    Ciebie, ale pokazujące jak system jest niedostosowany do czasów. Kolejna
    sprawa. jeśli mam odbiornik TV ale oglądam VOD, to na 100% nie muszę go
    rejestrować, w sensie nie płacę za _możliwość_ oglądania tv. ale jak
    zacznę oglądać tv, ale nie polską? Bo może tak być, że polsat, tvn
    zaczną być telewizjami cypryjskimi, chińskimi, nadającymi w języku
    polskim (tak już kiedyś było z polonia1 czy czymś tam w okolicy '90roku)

    ToMasz