    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Absurdy WCAG
    Date: Sun, 11 Aug 2019 20:40:38 +0200

    On 11/08/2019 20:03, slawek wrote:
    > Zacznij przypuszczać.
    > Efektem może być że tego co było nie będzie. Po wuja Nowakowska ma
    > coś udostępniać? Ona ma zrobić wykład - a studenty mają prawo
    > zanotować w kajecie. Tylko tyle i aż tyle.

    I nie spotkałem się w tym miejscu na jakieś szczególne traktowanie
    studentów niesłyszących, niewidomych czy IQ=30. Studiowanie to badziej
    procedura własna studenta, wykłady mogą co najwyżej nakierować, uczelnie
    spokojnie radzą sobie bez lub z miernej jakości wykładami.

    Inna sprawa że u nas stawia się zalkę za obecność na wykładach, ale to
    już taka tradycja.