  • 1. Data: 2019-08-11 16:33:37
    Temat: Re: Absurdy WCAG
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/08/2019 16:29, slawek wrote:
    > strona o np. programowaniu stm32 w asemblerze

    Które urzędy państwowe obecnie posiadają kursy pisania w asm?

  • 2. Data: 2019-08-11 18:49:46
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/08/2019 18:39, slawek wrote:
    asemblerzeKtóre urzędy państwowe obecnie posiadają kursy pisania w asm?
    > A które uniwersytety nie posiadają?

    Na stronach www? Zgaduje że wszystkie nie posiadają [1]. A wyjątek
    podobno potwierdza regułę czy jakoś tak to szło.

    [1] Mają w moodlach, prywatnych stronach dr, dokumentach office 95 od
    prof Nowakowskiej, dokumencie w Lotus123 u mgr Kwiatkowskiego, pdfach
    renderujących się poprawnie tylko na drukarkach itd itp. Nie
    przypuszczam aby podlegały pod "publiczne instytucje".

  • 3. Data: 2019-08-11 20:40:38
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/08/2019 20:03, slawek wrote:
    > Zacznij przypuszczać.
    > Efektem może być że tego co było nie będzie. Po wuja Nowakowska ma
    > coś udostępniać? Ona ma zrobić wykład - a studenty mają prawo
    > zanotować w kajecie. Tylko tyle i aż tyle.

    I nie spotkałem się w tym miejscu na jakieś szczególne traktowanie
    studentów niesłyszących, niewidomych czy IQ=30. Studiowanie to badziej
    procedura własna studenta, wykłady mogą co najwyżej nakierować, uczelnie
    spokojnie radzą sobie bez lub z miernej jakości wykładami.

    Inna sprawa że u nas stawia się zalkę za obecność na wykładach, ale to
    już taka tradycja.