  • 21. Data: 2014-12-06 16:59:29
    Temat: Re: Aero2
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Ale o co ci chodzi? Pies ogrodnika? Nie chcesz, nie musisz dopłacać,
    > przecież dla korzystających z darmowego aero nic się nie zmienia.

    Nic sie nie zmienia odkąd się zmieniło...

    Poza tym odpowiadalem Poldkowi ktory sie cieszył, ze ma za 5zł coś co miał
    mieć za darmo...

  • 22. Data: 2014-12-06 19:37:40
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Poza tym odpowiadalem Poldkowi ktory sie cieszył, ze ma za 5zł coś co miał
    > mieć za darmo...

    A ty ogarniasz, że z captchem masz za darmo i bez limitu?

  • 23. Data: 2014-12-06 20:59:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jingiel x...@x...xx ...

    > A ty ogarniasz, że z captchem masz za darmo i bez limitu?

    Tak, to dlaczego Poldek chce płacic, skoro ma za darmo?

  • 24. Data: 2014-12-06 21:40:32
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2014-12-06 o 20:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Jingiel x...@x...xx ...

    > Tak, to dlaczego Poldek chce płacic, skoro ma za darmo?

    Bo może mu się wpisywać catcha nie chce. No i po cholerę mu router?
    Przecież może sam modem włożyć w usb w kompie, laptopie, a próbuje
    kombinować i tym z aero zastąpić komercyjny internet do napędzenia
    wszystkich urządzeń w mieszkaniu.

  • 25. Data: 2014-12-06 22:22:06
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Jingiel wrote:

> [...]
    > Przecież może sam modem włożyć w usb w kompie, laptopie, a próbuje
    > kombinować i tym z aero zastąpić komercyjny internet do napędzenia

    Tak właśnie kombinuję.
    Jednej rzeczy tylko nie wiem, czy po zapłacie 5 zł mam nieprzerwaną
    sesję, czy też nadal po 60 min. rozłączenie i (u mnie na routerze
    automatyczne) ponowne połączenie.

  • 26. Data: 2014-12-06 22:59:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jingiel x...@x...xx ...

> [...]
    > Przecież może sam modem włożyć w usb w kompie, laptopie, a próbuje
    > kombinować i tym z aero zastąpić komercyjny internet do napędzenia

    Ale rozumiesz, ze to co było za darmo jest teraz za 5zł? A za darmo
    pogorszyło swoje warunki?
    Bo ja nie rozumiem, jak mozna sobie tłumaczyc, ze gorsze jest tak samo
    dobre no chyba ze sie konkuruje z ta usługa.

    No i najwazniejsze pytanie - naprawde nie dało sie wyfiltrować uzytkowników
    p2p w inny sposób? Bo jak rozumiem - to o nich chodziło w tej zmianie?

  • 27. Data: 2014-12-07 00:08:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 6 Dec 2014 15:25:59 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > naprawdę? możesz dalej korzystać z bezpłatnego

    Z ograniczeniami. Tzn kapec ogranicza, nie nowa oplata.

    > oczywiście, że ogranicza. to nie jest
    > bezpłatny-internet-do-robienia-wszystkiego-dla-każde
    go tylo bezpłatny
    > dostęp socjalny

    A gdzies to wyczytal ?
    Nic takiego w koncesji nie pisze :-)

    J.

  • 28. Data: 2014-12-07 04:03:58
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-12-06 o 19:37, Jingiel pisze:

    > A ty ogarniasz, że z captchem masz za darmo i bez limitu?

    kapeć i bez limitu w jednym zdaniu... nie schodzi się za bardzo.

  • 29. Data: 2014-12-07 11:49:05
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2014-12-07 o 04:03, PlaMa pisze:

    > kapeć i bez limitu w jednym zdaniu... nie schodzi się za bardzo.

    Chodziło o limit przesyłu danych. Captcha pewnie wprowadzili dla p2p,
    torrentów i innych podobnych. Pewnie ludzie mieli inne pomysły na
    wykorzystanie. Jak widać niektórzy są sadomasochistami. Zapłacą za
    ściągnięcie filmu wielokrotnie więcej za prąd przy tej prędkości, ale
    muszą mieć przecież neta za free.

  • 30. Data: 2014-12-07 12:51:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jingiel x...@x...xx ...

    > Chodziło o limit przesyłu danych. Captcha pewnie wprowadzili dla p2p,
    > torrentów i innych podobnych.

    To nie mozna było wprowadzic capci powyzej jakiegos downloadu?
    Znowu wylano dziecko z kąpielą?

    Znaczy Solorz dobrodziej?