  • 51. Data: 2014-12-08 08:48:56
    Temat: Re: Aero2
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 8 Dec 2014 00:30:14 +0100, J.F. napisał(a):

    > Tylko o ile sie orientuje, to nr IP sie nie da kupic.
    > Sa za darmo, ale ze ich brakuje, to trzeba prosic, blagac, uzasadniac
    > ... no, w koncu moze i kupic.

    No paczpan, a ja do swoich urządzeń mam IP ile chciałem, a jak będę chciał
    więcej, to sobie skonfiguruję. Nikogo nie prosiłem, nie wspominając o
    błaganiu, uzasadnianiu itp.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Podczas zażartej kłótni w Internecie nigdy nie atakuj oponenta za jego

  • 52. Data: 2014-12-08 08:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jingiel x...@x...xx ...

    > A rozumiesz coś takiego, że liczba adresów IP jest ograniczona i w
    > związku z tym teraz oszczędnie się nimi zarządza? Klienci natomiast
    > przyzwyczajeni, że usługa jest darmowa po prostu po zakończeniu
    > korzystania z internetu nie wylogowywali swoich urządzeń, bo darmowe to
    > może być online nonstop. Po jakimś czasie z dużej puli zaczęło adresów
    > brakować. To nie jest studnia bez dna. Jak nie wiesz, to mogę ci
    > powiedzieć, że jeden adres może być wart nawet kilkanaście $.

    Napisałeś że IP się nie da kupić a potem że w koncu może kupić. To jest
    wewnętrznie sprzeczne.

    Natomiast to co piszesz... cóż... Jeżeli nawet problemem miałyby być
    urządzenia które nie są wyłączane to wystarczy rozłączać an ie utrudniać
    ponowne połaczenie.

    Ale to co piszesz nie trzyma się moim zdaniem kupy - a jak to działa w
    przypadku komórek? Przeciez dzis to juz chyba kazdy ma na nich internet i
    raczej nikt nie wyłącza czy to komórki czy to przesyłania danych po tym jak
    przejrzy stronę internetową?

    Zreszta pisał ci juz ktos, że to nie działa w ten sposób ze 1 urzadzenie =
    1 adres ip. Jak rozumiem, sugestia była taka, ze to działa na zasadzie
    NATowania? Nie odniosłes się do tego...

  • 53. Data: 2014-12-08 09:50:26
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Budzik wrote:

    > Natomiast to co piszesz... cóż... Jeżeli nawet problemem miałyby być
    > urządzenia które nie są wyłączane to wystarczy rozłączać an ie utrudniać
    > ponowne połaczenie.

    No i rozłączał, tylko że każde sensowniejsze urządzenie natychmiast
    automatycznie łączyło się od nowa. Np. mój tablet leżał sobie w
    szufladzie parę dni i dopuki nie rozładowała się bateria, to był cały
    czas online na Aero2. A dlaczego nie?

> [...]
    > raczej nikt nie wyłącza czy to komórki czy to przesyłania danych po tym jak

    Jak płaci za dane, to po zakończeniu oglądania stron w wielu wypadkach
    jednak rozłącza się, żeby dane (złotóweczki) nie uciekały gdy tel/tablet
    leży w nocy na nocnej szafce. Po za tym to jest klient płacący, więc w
    ogólnym rozrachunku płaci za ten swój numer IP.

  • 54. Data: 2014-12-08 09:52:02
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Waldek Godel wrote:

    > No paczpan, a ja do swoich urządzeń mam IP ile chciałem, a jak będę chciał
    > więcej, to sobie skonfiguruję. Nikogo nie prosiłem, nie wspominając o
    > błaganiu, uzasadnianiu itp.

    Widocznie Solorz nie jest taki master, jak Ty.

  • 55. Data: 2014-12-08 09:54:15
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    marfi wrote:
    > Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu> napisał w wiadomości

    > A wprowadzenie opłat spowoduje, że jeszcze bardziej spadnie...
    > Zrób sobie upgrade mózgu do wersji 0.1 beta.

    Wprowadzenie opłat powoduje, że nie trzeba brać numerów z puli dla
    klientów, którzy płacą ka$$$ę co miesią i dawać tym, co nic nie płacą,
    tylko mają roszczenia.

  • 56. Data: 2014-12-08 10:28:08
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Liwiusz wrote:

    > Adresatów tego internetu nie stać na domowe routery :P

    No właście aerowiczów stać na routery, bajery, bo nie dostają rachunków
    za internet :-)

  • 57. Data: 2014-12-08 10:49:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 08 Dec 2014 09:52:02 +0100, Poldek napisał(a):

    > Widocznie Solorz nie jest taki master, jak Ty.

    On jest master, znacznie lepszy niż ja. Tyle, że on jest master biznesu. I
    marketingu. W szczególności jest master od wmawiania głupot naiwnym
    frajerom, którzy to łykają jak młody rekin ciepłe kluchy, a potem to
    jeszcze głoszą po internecie jako prawdy objawione. Za zupełną darmochę.

  • 58. Data: 2014-12-08 10:55:24
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Trybun wrote:
    > A to dlaczego, masz problemy z obsługą Aero2 na Windows poprzez router?
    > Oczywiście trzeba kod wpisywać ręcznie ale spokojnie da się. A router
    > daje się zrestartować zdalnie.

    Ja nie restartuję routera co godzinę, tylko po wpisaniu kapcia w panelu
    routera klikam Disconnect, potem Connect.

  • 59. Data: 2014-12-08 10:57:58
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Waldek Godel wrote:

> [...]
    > frajerom, którzy to łykają jak młody rekin ciepłe kluchy, a potem to
    > jeszcze głoszą po internecie jako prawdy objawione. Za zupełną darmochę.

    Albo tak, albo mnie. Nieustająca w ludzkim narodzie pogoń za darmowym
    obiadem niektórych zapędza w kozi róg przekonania, że darmowy obiad nie
    tylko istnieje, ale też jest niezbywalnym prawem każdego. Tylko, żeby
    był z deserem!

  • 60. Data: 2014-12-08 11:57:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

> [...]
    > tel/tablet leży w nocy na nocnej szafce. Po za tym to jest klient
    > płacący, więc w ogólnym rozrachunku płaci za ten swój numer IP.

    ROTFL
    Czyli tak:
    - tablet z darmowym aero lezy i cały czas trzyma IP
    - komórka gdzie płacimy za dane pobiera coś po czym rozlacza sie i zwalnia
    ip.

    Padłem ze smiechu.