  • 81. Data: 2014-05-12 19:22:22
    Temat: Re: "Aero2 przyspieszył"
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-12 07:06, Michal Tyrala pisze:

    > [...]
    > Ciezko się to dosyc przetwarzalo,

    :(

  • 82. Data: 2014-05-12 23:28:04
    Od: k...@o...pl

    W dniu czwartek, 8 maja 2014 18:41:33 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
    > Niestety ten kod na początku był
    >
    > jeszcze jako tako czytelny, teraz po 20stu próbach połączenia dałem
    >
    > sobie spokój z Aero2,

    Potwierdzam, absolutnie nie da sie odczytac, mogli po prostu oglosic ze maja w dupie
    umowy i wylaczyc usluge.
    Miala byc fajna bezplatna alternatywa do sporadycznego korzystania w razie problemow
    z inna siecia, ale teraz po prostu sa smieszni. Trzeba pamietac by nie brac w tej
    firmie zadnych platnych uslug w przyszlosci (a kiedys myslalem, ze tak to bedzie)

  • 83. Data: 2014-05-13 01:08:01
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 12 May 2014 14:28:04 -0700 (PDT), k...@o...pl wrote:

> [...]
    firmie zadnych platnych uslug w przyszlosci (a kiedys myslalem, ze tak to bedzie)

    Co się nie da odczytać? Na dzień dzisiejszy sytuacja wygląda tak że
    jak wskoczy kod to pierwszych kilka jest zamazanych ale wystarczy dać
    kilka razy odśwież i pojawi się łatwiejszy kod. Także nie jest aż tak
    tragicznie na dzień dzisiejszy bo jakiś czas temu było tak że nawet
    odświeżanie nie pomagało bo wszystkie kody były zamazane.

    Pozdrawiam

  • 84. Data: 2014-05-13 01:22:40
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-05-13 01:08, dizel wrote:

> [...]
    > tragicznie na dzień dzisiejszy bo jakiś czas temu było tak że nawet
    > odświeżanie nie pomagało bo wszystkie kody były zamazane.

    ale przyznasz, ze nie jest to normalna sytuacja, by trzeba bylo
    parenascie razy odswiezac kod by mozna go bylo odczytac?
    A potem zowu restart urządzenia i tak co godzine.

  • 85. Data: 2014-05-13 02:05:18
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 13 May 2014 01:22:40 +0200, AL <a...@s...tam.pl> wrote:
    >ale przyznasz, ze nie jest to normalna sytuacja, by trzeba bylo
    >parenascie razy odswiezac kod by mozna go bylo odczytac?
    >A potem zowu restart urządzenia i tak co godzine.

    To jest oczywiste, nie neguje samego utrudnienia bo dla mnie to jest
    chore.
    Mimo tego że miało być co godzinę, na dzień dzisiejszy captcha
    występuje, ale nie trzeba jej na szczęście wpisywać co gdozinę.
    W ciągu dnia wpisywałem może ze 3 razy captche, a korzystałem prawie
    cały dzień.
    Największy problem to to że nie występuje co godzinę tylko losowo,
    więc w trakcie ściągania czy coś potrafi się włączyć i trzeba wszystko
    od nowa robić.

    Pozdrawiam

  • 86. Data: 2014-05-13 03:44:21
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-05-13 02:05, dizel wrote:

> [...]
    > Największy problem to to że nie występuje co godzinę tylko losowo,
    > więc w trakcie ściągania czy coś potrafi się włączyć i trzeba wszystko

    tak, zgadza sie - jest to losowe - mialem raz co godzine, a raz przez
    dwa dni nie trzeba bylo nic wpisywac.
    I teraz, skoro poruszyles ten temat losowosci, zaluzmy, ze masz
    wykupiony normalny pakiet danych w telefonie, stale wlaczony - uslugi
    typu poczta, kalendarz, ktory dzielisz ze wspolpracownikiem lub
    znajomymi sie aktualizuje na biezaco, etc - np. przychodzi email i go
    masz (ilosc wymienianych danych w sumie jest znikoma, wiec sieci nie
    'zabijasz' transferem.
    W przypadku Aero2 z capcha pojawiajacym sie losowo nigdy nie jestes
    pewien dnia i godziny - musialbyc co chwila w teefonie sprawdzac czy
    przypadkiem nie trzeba odnawiac polaczenia i ... resetowac karty - czyli
    sprowadza sie to najczesciej do wymuszania recznej synchronizacji.
    Wiec gdzie tu jest ta regula takich samej funkcjonalnosci BDI w
    odniesieniu do komercyjnych internetow, jaki BDI w swym zalozeniu mialo
    spelniac?

  • 87. Data: 2014-05-13 11:13:31
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 13 May 2014 03:44:21 +0200, AL <a...@s...tam.pl> wrote:

> [...]
    >Wiec gdzie tu jest ta regula takich samej funkcjonalnosci BDI w
    >odniesieniu do komercyjnych internetow, jaki BDI w swym zalozeniu mialo

    O to uke by trzeba spytać.

    Pozdrawiam

  • 88. Data: 2014-05-13 12:46:49
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 12 May 2014 19:22:22 +0200, PlaMa wrote:

    > :(

    No co? Zamiast napisać, że ,,prawdziwy kolor'' to jednak co innego niż
    po prostu kolor (http://en.wikipedia.org/wiki/Colour), to poleciałeś w
    jakieś ,,heloł wodzu'' :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 89. Data: 2014-05-13 14:15:13
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 536f5b3a$0$2150$6...@n...neostrada.pl

    > Co tu zgadywać? Zwłaszcza teraz, gdy dochodzi co krok ;)
    > do brutalnych ataków na Solorza?
    >
    > Ale chyba rozmyśliłem się. Obecnie chyba wolę tę wersję:
    >
    > Chcę dziewicę ;) i pomarańczowy batonik z lwem -- nie chcę Solorza.

    Biedny Solorz. A on tylko chciał się zabawić w filantropa dającego
    Polakom za darmo dostęp do netu... ;-)

    Ja natomiast zupełnie nie mam jak wykorzystać doładowań z dwu kolejnych
    batoników. Moja niedawno wymieniona karta Orange nie ma funkcji
    wyłączenia kodu PIN, tym samym nie mogę na telefonie za aktywować kodu i
    włożyć owej karty do routera. A także nie mam najmniejszej ochoty na
    doładowywanie jakąkolwiek sumą kupionego za 5zł startera (ma funkcję
    wyłączenia PINu) i to na nim wykorzystać tych kodów. Tak mnie zdrzeźnili
    tymi swoimi zagraniami że odchodzę z Orange. A byłem ich klientem
    jeszcze od czasu Centertelu.

  • 90. Data: 2014-05-13 14:16:35
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 536f5b8f$0$2150$6...@n...neostrada.pl

    > Są ogromne litery na pudełku mówiące o współpracy z Aero2.

    To pewnie jakaś reklamówka, czy ma wzmiankę o Aero2 na tej fabrycznej
    naklejce opisującej specyfikację telefonu?

    > Ciesz się zatem ominięciem Monstera.

    No nie wiem, jak,oś przez skórę czuję że przy moim stylu użytkowania
    bateria Monstera wytrzymywałaby i 2 tygodnie, albo i więcej.

    > Do tej pory próbowałem ją jakoś uruchomić.
    > Teraz chyba trzeba ją już odłączyć. Znaczną
    > część aplikacji preinstaowanych tak
    > potraktowałem -- uznając je za bezużyteczne.
    > (kompas w Overmaxie, jakieś ,,offisy'', Skejpy itd.)

    No jasne, po kiego diabła ma coś funkcjonować w telefonie co ci nie jest
    potrzebne, a dodatkowo pożera zasoby.