  • 1. Data: 2010-10-21 12:53:08
    Temat: Afryką w 3 dni, Trasa-co proponujecie?
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    Witam

    Jeśli znacie jakieś fajne trasy w naszym pięknym kraju - podrzućcie
    pomysły

    Start w Płocku: kierunek obojętny
    Termin: pewnie koniec października początek grudnia.
    czas trwania: 3 doby
    preferowana trasa: ścieżki leśne, drogi nieutwardzane
    poziom trudności: łatwy,
    Cywilizacja: najlepiej brak, tylko stacje cpn gdzieś co 200km-250km?
    Motocykl: afryka, z bagażem, namiot śpiwór, żarło itp. 1 osoba.

    Ograniczenia- wytrzymałość kierowcy.
    Tempo wolne/średnie.

  • 2. Data: 2010-10-21 12:58:05
    Temat: Re: Afryką w 3 dni, Trasa-co proponujecie?
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    WIADRO napisał(a):

    > Termin: pewnie koniec października początek grudnia.

    gdzies Ci listopad zajebali

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 3. Data: 2010-10-21 13:04:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-10-21, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > gdzies Ci listopad zajebali

    Patrz co subskrybujesz. *pl*.rec.motocykle.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2010-10-21 13:28:38
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 21 Paź, 14:58, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > gdzies Ci listopad zajebali

    I'm the one!
    listopad-grudzień rzeczywiście brzmi rozsądniej.

  • 5. Data: 2010-10-21 15:15:10
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "WIADRO"
    Cywilizacja: najlepiej brak, tylko stacje cpn gdzieś co 200km-250km?
    Motocykl: afryka, z bagażem, namiot śpiwór, żarło itp. 1 osoba.
    Ograniczenia- wytrzymałość kierowcy.

    Pierwsze efekty malzenstwa ???

    Tytus z fabryki

  • 6. Data: 2010-10-21 17:56:47
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał

    > I'm the one!
    > listopad-grudzień rzeczywiście brzmi rozsądniej.

    Trening przed ELEFANTENTRAFFEN ?
    =:0
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 7. Data: 2010-10-21 18:06:44
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-10-21 14:53, WIADRO pisze:
    > Jeśli znacie jakieś fajne trasy w naszym pięknym kraju - podrzućcie
    > pomysły

    A czy aby przypadkiem w takich wyprawach nie było najfajniejsze to, że
    sam jesteś sobie kierownikiem i dżipiesem (przy użyciu map, ofc)?
    Weź się najpierw pobaw google earth, ogarnij jakieś ciekawsze punkty i w
    drogę. O tej porze roku i przy takiej pogodzie turystów raczej nie
    będziesz spotykał.

    --
    wO.ôhoo!

  • 8. Data: 2010-10-21 19:38:44
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 21 Paź, 20:06, woohoo <2...@D...pl> wrote:

> [...]
    > Weź się najpierw pobaw google earth, ogarnij jakieś ciekawsze punkty i w
    > drogę. O tej porze roku i przy takiej pogodzie turystów raczej nie

    taki jest zamiar, obrać azymut którym będzie nieokazałym
    przewodnikiem,
    google się do tego nie nadają, miejsca przez które chce jechać to
    zaledwie zgraja różnobarwnych pikseli.
    pytam bo niektóre obszary są bardziej nietuzinkowe, świadomość
    lepszej alternatywy nie zaszkodzi.

    do Hinek: za zlotami nie przepadam, bo tam ani się napić nie idzie
    ani pojeździć a ja odludek z natury.
    J k k : asfalt odpada zupełnie
    Tytus: Żona panią mego serca, lecz mały interwał od jej nienasyconych
    płomieni nie uszczupli namiętności.

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-10-22 08:23:19
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-10-21 21:38, WIADRO pisze:
    > Żona panią mego serca, lecz mały interwał od jej nienasyconych
    > płomieni nie uszczupli namiętności.

    nie wiem jak Wy, ale mi tam stanął.

    KJ

  • 10. Data: 2010-10-22 08:37:31