  • Data: 2009-10-13 12:46:15
    Temat: Re: Akumulator do telefonu za $1.85
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "KILu" <b...@w...pl> wrote in message news:havvvb$p7r$1@inews.gazeta.pl...

    > Tez mam pare takich "oryginalnych"... glownie do konsol przenosnych
    > (Nintendo DS). Pojemnosc w rzeczywistosci wynosi moze 30% pojemnosci
    > oryginalu (albo i mniej), wiec nawet przy tak niskich cenach zakup raczej
    > nie ma sensu.

    To jest ta aukcja, sam oceń czy wygląda na oryginalną:
    http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2
    70454916409

    Jak przyjdzie coś innego niż na zdjęciu to odpowiednio odbije się
    to w jego feedback :-) Swoją drogą ciekawy jest ten wpis:
    "We Ship to Worldwide, except Italy." - co jest nie tak z wysyłką do
    Włoch????

    > Swoja droga taki dealextreme wysyla wszystko za darmo - zamawialem u nich
    > wiele roznych rzeczy, czasem koperty byly spore i wazyly blisko 1 kg, mimo
    > to jak dotad nie bylo problemow z dostawa. Ze tez im sie oplaca...

    Wysyłka za darmo? Czyli shipping free?
    Ja spotykam się raczej z aukcjami ustawionymi odwrotnie: item price jest
    jeden cent a shipping nadmuchany, aby uniknąć opłaty aukcyjnej :-)