  • 1. Data: 2018-02-06 15:03:43
    Temat: Re: Akumulatory Jenox - uwaga na firme !
    Od: m...@g...com

    W dniu wtorek, 10 grudnia 2002 19:09:40 UTC+1 użytkownik Pawel Rupinski napisał:
> [...]
    > jednego egzemplarza, ktory padl mi pierwszej zimy (zwarte dwie cele) i przy
    > probie reklamacji (gwarancja 1,5 roku) stwierdzono ze akumulator byl
    > nieprawidlowo eksploatowany. Jako ze reklamacja byla zalatwiana za
    > posrednictwem sklepu w ktorym kupilem akumulator nie znam wiecej szczegolow
    > na jakiej podstawie stwierdzono nieprawidlowa eksploatacje. Firma na
    > protesty pracownika sklepu poradzila skierowac sprawe do sadu (wartosc aku
    > 120zl wiec chyba sobie odpuszcze) wiec stwierdzam z ich strony ewidentny
    > kant i przestrzegam innych przed Jenoxem.

    witam
    jestem teraz na etapie reklamacji dwóch sztuk aku jenox, chętnie podzielę się
    efektem; efektami. na razie nie zachęcał bym do zachęt tego Pana, który poniżej
    "zachęca".
    pozdrawiam
    Mariusz Szostak

  • 2. Data: 2018-02-06 15:48:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sadzisz ze on przez 16 lat sprawy nie zalatwil?

  • 3. Data: 2018-02-06 15:48:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-06 o 15:03, m...@g...com pisze:
> [...]

    efektem; efektami. na razie nie zachęcał bym do zachęt tego Pana, który poniżej

    Nie używałem akumulatorów tej firmy ale jak widzę specjalistę od
    wykopalisk który cytuje posta sprzed piętnastu lat to się zastanawiam:
    zwykły idiota czy zwykła konkurencja?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2018-02-06 16:15:48
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Nie używałem akumulatorów tej firmy ale jak widzę specjalistę od
    > wykopalisk który cytuje posta sprzed piętnastu lat to się zastanawiam:
    > zwykły idiota czy zwykła konkurencja?

    Raczej padł mu, więc poszukał w Google, znalazł posta i nie patrząc na
    datę odpisał.

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

  • 5. Data: 2018-02-06 20:44:42
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-02-06 o 15:48, RadoslawF pisze:

    > Nie używałem akumulatorów tej firmy ale jak widzę specjalistę od
    > wykopalisk który cytuje posta sprzed piętnastu lat to się zastanawiam:
    > zwykły idiota czy zwykła konkurencja?

    Spóźnionego posta nie komentuję bo nie ma po co. Ale temat mimo wszystko
    aktualny. Jakie macie doświadczenia trwałościowe i reklamacyjne z nimi?

    Pytam gdyż mam nieciekawe spostrzeżenia. W poprzednim aucie
    przyoszczędziłem i kupiłem jakąś Centrę. Chyba "futura" się nazywała. Po
    pół roku eksploatacji, zimą auto nie odpaliło. Reklamacja odrzucona -
    zasiarczony. Kupiłem jakąś Vartę w jego miejsce. Nowy właściciel trzeci
    rok na niej jeździ i nie narzeka. Auto parkowane pod chmurką.

    Ok, po sprzedaży auta, kupiłem kolejne. Kopara mi opadła gdy zobaczyłem
    w nim... Centrę! Modelu nie pamiętam, ale jakiś nowszy model. Dostałem
    paragon od byłego właściciela - spytałem się o niego będąc zjeżonym do
    tej marki. Przeczuwałem, że padnie szybko. Akumulator był świeży, może
    ze 2-miechy. Nadeszła zima, wyjazd weekendowy z autostradą po drodze,
    przymroziło, auto nie odpaliło po nocy... Reklamacja, zasiarczony,
    nieprawidłowa eksploatacja... de ja vu.

    Wstawiłem inny, chyba właśnie Vartę jakąś lepszą - zero problemów.
    Kupując akumulator pogadałem ze sprzedawcą na temat supportu dla różnych
    marek, w tym dla Centry. Powiedział, że sporo ich schodzi bo rozsądna
    cena. Sporo wraca i jeszcze nie spotkał się w swojej karierze z
    pozytywnie rozpatrzoną reklamacją tej firmy.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 6. Data: 2018-02-06 22:19:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przyoszczedzilem i kupilem najtanszy w markecie. Na dodatel ze 3Ah mniejszy niz byl.
    W nocy bylo kilka stopni na minusie i slabo krecil, ale pewnie krecil i zapalil.
    Bylbym zapomnial, kupilem osiem albo dziewiec lat temu. Fakt ze od kilku lat malo
    jezdze, kilka razy w miesiacu po kilka kilometrow. Za to kilka razy w czasie takch
    wyjazdow zapalam. Wyglada na cud.

  • 7. Data: 2018-02-07 00:51:26
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > dziewiec lat temu. Fakt ze od kilku lat malo jezdze, kilka razy w
    > miesiacu po kilka kilometrow. Za to kilka razy w czasie takch

    Bo Ty jesteś taki sam szczęściarz jak Adam Sz.
    :D

  • 8. Data: 2018-02-07 10:10:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >weekendowy z autostradą po drodze, przymroziło, auto nie odpaliło po
    >nocy... Reklamacja, zasiarczony, nieprawidłowa eksploatacja... de ja

    Od lat nie kupuje centry ... bo droga jest. A jak sie jeszcze naczytam
    opinii na grupie o jakosci i zalatwianiu reklamacji, to mi ochota tym
    bardziej przechodzi :-)

    Natomiast ... Zenek nie podkreslil ironii, a racje ma.
    Auto nie zapala, to wlasciciel goni po nowy akumulator.
    A tu trzeba najpierw instalacje sprawdzic.
    Jak mu alternator siadl, to wymiana akumulatora nie pomoze, a opinia
    serwisu bedzie niestety uzasadniona.

    W normalnie uzywanym samochodzie akumulator wytrzymuje pare lat, wiec
    nie widze potrzeby kupowania "lepszego", dwa razy drozszego, jesli nie
    ma gwarancji na dwa razy dluzej :-)

    A ile tych lat ... trudno powiedziec, jesli samochody zmienia sie
    czesto.
    Albo stoi auto nieuzywane, to co sie dziwic, ze potem akumulator sie
    psuje.

    J.

  • 9. Data: 2018-02-09 08:39:31
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-02-06 o 20:44, Marek S pisze:
    > przymroziło, auto nie odpaliło po nocy... Reklamacja, zasiarczony,
    > nieprawidłowa eksploatacja... de ja vu.

    A na czym polega nieprawidłowa eksploatacja?

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2018-02-09 09:16:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 lutego 2018 20:44:44 UTC+1 użytkownik Marek S napisał:

    > Spóźnionego posta nie komentuję bo nie ma po co. Ale temat mimo wszystko
    > aktualny. Jakie macie doświadczenia trwałościowe i reklamacyjne z nimi?

    Już od dawna wyleczyłem się z przepłacania za tzw "markowe" produkty
    Bodajże wiosną ubiegłego roku kupiłem jeden z najtańszych akumulatorów jaki był na
    allegro- wolf się nazywał kosztował ok 200zł i w tej cenie odbiór starego był
    wliczony
    1,9jtd. Auto jeździ na krótkich odcinkach, odpalane kilkanaście razy dziennie.
    Przedwczoraj rano minus 16stC kręciłem chyba z minutę albo i lepiej i odpalił. Przy
    minus 5-10 żadnych problemów
    A chyba nie działają mi wszystkie świece żarowe- przynajmniej tak kontrolka
    sygnalizuje.
    Ale skoro odpala to się tym nie przejmuje. Nie zamierzam ryzykować wymiany świecy bo
    z tym różnie bywa
    albo się odkręci od razu albo pół silnika do rozebrania.
    Za te 200zł to mogę co dwa lata aku wymieniać i płakał nie będę
    Podobnie zresztą dwa lata gwarancji ten allegrowy Wolf ma.