  • 11. Data: 2011-04-27 18:47:38
    Temat: Re: Alarm Datatool system 3 i system 21 (a być może i inne) - ostrzeżenie
    Od: "R2" <k...@w...pl>

    "Lisciasty" <l...@p...pl> wrote

    >Naładuj akumulator, wstaw do padaki i próbuj załączyć alarm. Jak mimo
    >klepania w guziki nie będzie reakcji lub będzie reagował raz na kilka-
    >kilkanaście kliknięć to będzie prawdopodobnie to co u mnie.

    Działa, naładowałem akumulator i zadziałało, tylko mam jedno pytanie, może
    orientujesz się czy podczas załączonej "Service mode" powinien zakręcić
    rozrusznik czy też nie?
    Druga sprawa to akumulator ile powinien pokazywać sprawny naładowany
    akumulator 12V?Bo mój po naładowaniu ma 12,55V , czy oby nie za mało?

    Pzdr
    Artur

  • 12. Data: 2011-04-28 07:36:15
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 27 Kwi, 20:47, "R2" <k...@w...pl> wrote:
    > Działa, naładowałem akumulator i zadziałało, tylko mam jedno pytanie, może
    > orientujesz się czy podczas załączonej "Service mode" powinien zakręcić
    > rozrusznik czy też nie?

    Cholera go wie, u mnie jak się zablokował to rozrusznik nie reagował.
    Dało się odpalić padakę? Jest wszystko ok?

    > Druga sprawa to akumulator ile powinien pokazywać sprawny naładowany
    > akumulator 12V?Bo mój po naładowaniu ma 12,55V , czy oby nie za mało?

    Wygląda raczej ok, martwiłby się gdyby było 12,3. Po naładowaniu to
    znaczy ile czasu po ładowaniu?
    Ile toto ma lat?

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
    --
    Kawidło GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 13. Data: 2011-04-28 15:02:16
    Od: "R2" <k...@w...pl>

    "Lisciasty" wrote
    >Cholera go wie, u mnie jak się zablokował to rozrusznik nie reagował.
    >Dało się odpalić padakę? Jest wszystko ok?

    Dało rade , tylko przy "service mode" nie chciał rozrusznik zakręcić, ale z
    przechodzeniem w service mode też było coś nie tak, instrukcja mówi, żeby
    przejść w SM , trzeba rozbroić alarm przekręcić kluczyk na ON i przytrzymać
    okrągły przycisk na pilocie, kiedy ja tak robiłem alarm pikał 2 razy tak jak
    przy uzbrajaniu, byćmoże to wina pilota, może jak chce przycisnąć i
    przytrzymać to pilot może przerywa. W sumie to nie wiem jaki powinien być
    sygnał podczas przechodzenia w service mode.

    >Wygląda raczej ok, martwiłby się gdyby było 12,3. Po naładowaniu to
    >znaczy ile czasu po ładowaniu?
    Kilka godzin ładowałem akumulator, jakieś 4 godziny?

    >Ile toto ma lat?
    akumulator czy motor?
    akumulator ma rok czasu

    Pzdr