    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Fri, 29 Dec 2017 06:03:05 -0800 (PST)
    Subject: Re: AlphaZero
    From: fir <p...@g...com>

    W dniu piątek, 29 grudnia 2017 05:47:20 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:

    > I co koledzy, koleżanki? Czyżbym miał niestety rację, że nikt się nie
    > wypowie? Na pewno zagląda tutaj niejedna osoba mogąca coś interesującego
    > powiedzieć o programowaniu gier dwuosobowych, o sztucznych sieciach
    > neuronowych, o uczeniu maszynowym, o TPU i w ogóle o googlowej platformie
    > do maszynowego uczenia. Można u googla nawet dostać 300USD do wydania
    > na tej platformie, ale przy rejestracji numer karty trzeba podać.
    >
    > Wracając do AlphaZero. Program (rzekomo) począwszy od losowego stanu, w ciągu
    > zaledwie czterech godzin uczenia, osiągnął poziom najlepszego programu
> [...]

    mysle ze wiekszosc ludzi sie tym po prostu nie interesuje... jest wiele tematow w
    programowaniu do wyboru a ten jest tez czescia programowania ale malo rzutuje na inne
    te bardziej 'wymagane' w ogolnym programowaniu wiec spokojnie mozna sobie
    darowac

    ale moze kolega pisac.. kto chce sobie przeczyta.. kto chce wlaczy sie do dyskusji,
    ja nie widze problemu ale sam
    zajmuje sie innymi rzeczami (wczesniej troche winsoka terez troche driverow/WDM
    a za jakis czas podejme jeszcze costam nowego..jeszcze nie wiem co trzeba sie
    powaznie zastanowic)