    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Fri, 29 Dec 2017 06:08:49 -0800 (PST)
    Subject: Re: AlphaZero
    From: fir <p...@g...com>

    W dniu piątek, 29 grudnia 2017 15:03:07 UTC+1 użytkownik fir napisał:

    > mysle ze wiekszosc ludzi sie tym po prostu nie interesuje... jest wiele tematow w
    programowaniu do wyboru a ten jest tez czescia programowania ale malo rzutuje na inne
    te bardziej 'wymagane' w ogolnym programowaniu wiec spokojnie mozna sobie
    > darowac
    >
    > ale moze kolega pisac.. kto chce sobie przeczyta.. kto chce wlaczy sie do dyskusji,
    ja nie widze problemu ale sam
    > zajmuje sie innymi rzeczami (wczesniej troche winsoka terez troche driverow/WDM
    > a za jakis czas podejme jeszcze costam nowego..jeszcze nie wiem co trzeba sie
    powaznie zastanowic)

    ps "teoria gier" czy tez "praktyką ai w grach" sie niejako interesuje ale z innego
    punktu, bardziej mi pasuje rozkminainie sytuacji gdy mamy dwu graczy i jeden ma
    mala druzyne postaci/pionkow drugi tez ma druzyne postaci/pionkow (druzyny moga byc
    tez rozne niekoniecznie symetryczne)

    rozkmnianie jak napisac kody ai by wynikalo z tego cos ciekawego/jakas ciekawa
    gra/zachowanie czy przydatne algorytmy - by mnie interesowalo ale raczej nie powinny
    to byc szachy tylko cos lekko bardziej podchodzacego pod prosta gre rpg albo arcade

    o ttm bym chetnie pogadal ale ciezko to ugryzc (juz pare razy sie nad tym 'czailem'
    ale jakos niewiele z tego jakiegokolwiek konkretu wychodzilo)