    From: Roman Tyczka <n...@b...no>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: AlphaZero
    Date: Fri, 29 Dec 2017 19:11:32 +0100
    Sender: r...@t...no.found

    On Fri, 29 Dec 2017 06:08:49 -0800 (PST), fir wrote:

> [...]
    programowaniu do wyboru a ten jest tez czescia programowania ale malo rzutuje na inne
    te bardziej 'wymagane' w ogolnym programowaniu wiec spokojnie mozna sobie

    dyskusji, ja nie widze problemu ale sam

    > ps "teoria gier" czy tez "praktyką ai w grach" sie niejako interesuje ale z innego
    > punktu, bardziej mi pasuje rozkminainie sytuacji gdy mamy dwu graczy i jeden ma
    > mala druzyne postaci/pionkow drugi tez ma druzyne postaci/pionkow (druzyny moga byc
    tez rozne niekoniecznie symetryczne)

    > rozkmnianie jak napisac kody ai by wynikalo z tego cos ciekawego/jakas ciekawa
    gra/zachowanie czy przydatne algorytmy - by mnie interesowalo ale raczej nie powinny
    to byc szachy tylko cos lekko bardziej podchodzacego pod prosta gre rpg albo arcade

    > o ttm bym chetnie pogadal ale ciezko to ugryzc (juz pare razy sie nad tym 'czailem'
    ale jakos niewiele z tego jakiegokolwiek konkretu wychodzilo)

    twoje sockety, winapi i rpgi są przy tym o czym pisze MM mniej więcej tak
    ciekawe i skomplikowane jak taczka jednokołowa z ogumieniem pełnym obok
    bolida formuły 1.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka