  • Data: 2019-02-21 03:37:24
    Temat: Re: Alternator poszedł z dymym...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "yabba" q4kskd$e1k$...@n...news.atman.pl

    > No tak. Genezą wszystkich usterek
    > w samochodzie jest używanie samochodu.

    Mało jeżdżę.

    > To już wiemy. Opisujesz sprawę w tak
    > zagmatwany sposób, że nie wiadomo

    Zagmatwany?

    28 marca ubr. usłyszałem szum.
    12 lutego odjechałem na lince.
    Widzisz coś zagmatwanego? Jak
    ma ocenić dziś stan alternatora
    sprzed roku?

    > jaki element alternatora uszkodził się pierwszy
    > i pociągnął dalszą lawinę uszkodzeń.

    Z zasady ;) -- nie cofam czasu.

    > To niedużo.

    Niedużo? IMO niemal nic.

    > Chociaż są przykłady błędów konstrukcyjnych, że
    > mechanizm jest bardzo wrażliwy na wpływ środowiska.

    Garaż nieogrzewany, ale pod blokiem mieszkalnym -- zimą
    kilka stopni więcej niż na zewnątrz. Dokładnie pod moim
    mieszkaniem -- w mieszkaniu mam informację o wilgotności
    i temperaturze w garażu.

    > Jakiś Fiat miał problem z alternatorami. Słabe
    > aluminium użyte na obudowę pękało pod wpływem
    > warunków atmosferycznych.

    Jakaś kpina...

    --