eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAlternator samochodowy - moc ciągła. › Re: Alternator samochodowy - moc ciągła.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!peer02.fr7!futter-mich.hig
    hwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news
    .neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
    ail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <paqg7n$1qeh$1@gioia.aioe.org>
    In-Reply-To: <paqg7n$1qeh$1@gioia.aioe.org>
    Subject: Re: Alternator samochodowy - moc ciągła.
    Date: Fri, 13 Apr 2018 17:31:08 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 35
    Message-ID: <5ad0cd3d$0$668$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.155.145
    X-Trace: 1523633469 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 668 83.26.155.145:64138
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2309
    X-Received-Body-CRC: 3925464909
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:731092
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Grzegorz Brzeczyszczykiewicz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:paqg7n$1qeh$...@g...aioe.org...
    >Alternatory samochodowe mają prąd maksymalny zazwyczaj w przedziale
    >50-120A czyli moc maksymalną w granicach ok 1.5 kW. Jaka jest ich
    >faktyczna (oczywiście szacunkowa) moc ciągła, nie grożąca ich
    >przegrzaniem i uszkodzeniem?

    Chyba nigdy nie widzialem takiego parametru.

    Ten drut w srodku nie wyglada na zbyt gruby, ale moze jednak daja rade
    pociagnac nominalny prad calkiem dlugo ?

    Niektorzy montuja sobie drugi alternator ... i ciekawe - zeby na
    wolnych obrotach pradu starczylo,
    czy brakowalo im takze na szybkich obrotach, a altka nie spalili :-)

    Tylko maly niuans - jak tak alternator na pelnych obrotach sobie
    chodzi, to zapewne samochod szybko jedzie, i powietrze chlodzi dobrze,
    a jeszcze wiatrak wspomaga.


    http://www.bosch-motorsport.de/media/catalog_resourc
    es/alternator_b3_lin_datasheet_51_en_13619552267pdf.
    pdf

    "Measured with U=13.1 V and t=20 min"
    "Rectifier diodes are designed and proved for B+ continuous output
    current of 210 A.
    The alternator is able to support more current, but this must be
    restricted for short time to prevent the destroying of rectifier
    diodes"

    No ale to chyba nie jest seryjny altek.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: