-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Janusz <j...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Alternator samochodowy - moc ciągła.
Date: Fri, 13 Apr 2018 21:57:48 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 42
Message-ID: <par23v$ks4$1@node1.news.atman.pl>
References: <paqg7n$1qeh$1@gioia.aioe.org>
<5ad0cd3d$0$668$65785112@news.neostrada.pl>
<paqs9k$eql$1@node1.news.atman.pl>
<5ad0f798$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 185.234.91.218
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1523649471 21380 185.234.91.218 (13 Apr 2018 19:57:51
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Apr 2018 19:57:51 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.7.0
In-Reply-To: <5ad0f798$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 180413-4, 2018-04-13), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:731098
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-04-13 o 20:31, J.F. pisze:
> Użytkownik "t-1" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:paqs9k$eql$...@n...news.atman.pl...
> W dniu 2018-04-13 o 17:31, J.F. pisze:
>> Użytkownik "Grzegorz Brzeczyszczykiewicz" napisał w wiadomości grup
>>>> Alternatory samochodowe mają prąd maksymalny zazwyczaj w przedziale
>>>> 50-120A czyli moc maksymalną w granicach ok 1.5 kW. Jaka jest ich
>>>> faktyczna (oczywiście szacunkowa) moc ciągła, nie grożąca ich
>>>> przegrzaniem i uszkodzeniem?
>>
>>> Chyba nigdy nie widzialem takiego parametru.
>
>> Przykładowy:
>> http://www.auto-elektryk.waw.pl/alternatory_parametr
y_znamionowe-7-p-1.html
>>
>
> No i nie masz "dopuszczalny dlugotrwaly prady wyjsciowy" ani podobnego.
>
> Z wykresu wynika, ze potrafi dac ponad 70A ... ale jak dlugo ?
>
> Samochod raczej nie bedzie bral 70A w sposob ciagly ...
>
> Jeszcze kiedys to mozna bylo zobaczyc jakiegos rajdowca z kilkoma
> reflektorami po 100W ... teraz lampy biora mniej, a alternatory daja
> wiecej, i trudno takie 2kW wykorzystac ... dlugotrwale mam na mysli.
Teraz w samochodach najwięcej bierze wspomaganie kierownicy, oczywiście
elektryczne, na testach widziałem jak szapie z zasilacza po 70-100A. Do
tego światła,
wentylatory np klima i się nazbiera. A diody w alternatorze na malutkim
radiatorku,
co prawda z nadmuchem ale szału nie ma, dlatego są specjalne, potrafią
100%
prądu dać przy 150st.
https://www.tme.eu/pl/Document/858c31a5b413a86d73bcb
3e843b1c565/BYP60.pdf
--
Pozdr
Janusz
Następne wpisy z tego wątku
- 13.04.18 22:24 J.F.
- 14.04.18 11:28 Janusz
- 14.04.18 12:10 J.F.
- 14.04.18 14:12 Desoft
- 14.04.18 14:57 J.F.
- 14.04.18 14:57 Irek.N.
- 14.04.18 17:51 Janusz
- 16.04.18 16:59 Adam Wysocki
- 16.04.18 19:20 Desoft
- 17.04.18 10:05 tck
- 17.04.18 11:54 Adam
- 17.04.18 18:34 HF5BS
- 17.04.18 20:23 Zenek Kapelinder
- 17.04.18 21:44 J.F.
- 17.04.18 23:14 HF5BS
Najnowsze wątki z tej grupy
- Detektor
- Może tutaj się uda: [NTG] Elewacja / dziurawa Churka
- Falownik jednofazowy a żarówka
- Agregat i "legalność" instalacji
- Uziom
- (Ponownie) odkryto, że ładowanie pulsacyjne robi dobrze
- driver led ?
- Długość wtyku zasilającego ?5.5mm
- Szukam przetwornicy 55-40V>8-8.2V 3-4A
- Kindle - pierwsze wrażenia
- Transformator TS90/16, uzwojenia połączone szeregowo na stałe, z asymetrycznym odczepem, napięcia 16V i 39V a prostowanie pełnookresowe
- regulacja prądu ?
- W jakim celu napięcia symetryczne?
- LEDówki i korki?
- Z dedykacją dla tych, którym się chce.
Najnowsze wątki
- 2024-04-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-04-25 Białystok => Wdrożeniowiec ERP <=
- 2024-04-25 Wrocław => Head of Sales (IT services/products field) <=
- 2024-04-25 Berlin => IT Systems Administrator and Customer Support Engineer <=
- 2024-04-25 Warszawa => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-04-25 Warszawa => Business Development Manager <=
- 2024-04-25 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-04-25 Warszawa => Business Development Manager <=
- 2024-04-25 Szczecin => Senior Fullstack Developer <=
- 2024-04-25 Szczecin => Senior Fullstack Developer <=
- 2024-04-25 Warszawa => Administrator Windows <=
- 2024-04-25 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-04-25 Polskie sądownictwo w praktyce
- 2024-04-25 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-04-25 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=