eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAmortyzatory na przód do VectryC/Signum › Re: Amortyzatory na przód do VectryC/Signum
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
    highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Amortyzatory na przód do VectryC/Signum
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <52952d62$0$2287$65785112@news.neostrada.pl>
    <1jaxce3wrpdz2$.14qzd45i7y3dv.dlg@40tude.net>
    <529536bb$0$2281$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Wed, 27 Nov 2013 23:59:38 +0100
    Message-ID: <m...@4...net>
    Lines: 27
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.189.208
    X-Trace: 1385593181 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2292 83.11.189.208:58251
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2022
    X-Received-Body-CRC: 1823615353
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2512541
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 27 Nov 2013 01:03:09 +0100, n...@y...com napisał(a):

    > Muszę tylko dobrać coś sensownego do tego obniżonego podwozia które mam
    > w Signum.
    >
    > Możesz mi napisać co wstawiłeś do swojej VC i czy też jest z obniżonym
    > podwoziem? Jaki był efekt finalnie?

    Fabrycznie była obniżona, ale założyłem amortyzatory od wersji sport i
    sprężyny od standardowej.

    Wersje zawieszeniowe różniły się tylko zestawem zamortyzator+sprężyna.

    Wersja sport (obniżona) miała amortyzatory Sachs 312 603 (przód) i 300 063
    (tył).
    Wersja standardowa 312 611 i 300 064.
    Różnica była taka że te sportowe mają trochę bardziej sportową
    charakterystykę tłumienia (swoją drogą - całkiem fajną), poza tym niczym
    się nie różnią (ta sama geometria, skok i wymiary).

    Wersja sport miała też trochę krótszą sprężynę - AFAIR 15mm.
    Obniżenie bierze się tylko z tej krótszej sprężyny.

    Natomiast nie ma problemu żeby kupić amortyzatory z wersji sport, a
    sprężynę sprężynę standardową.
    Tzn. jak wymieniasz tylko amortyzator, to sprężyny możesz zostawić te co
    masz (pewnie CDC był ze sprężynami od wersji sport).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: