    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Amplituner z optical
    Date: Thu, 21 Sep 2017 09:39:44 +0200

    W dniu 21-09-2017 o 09:26, Mirek Ptak pisze:

    > Da np.:
    > http://allegro.pl/amplituner-5-1-pioneer-vsx-d510-rd
    s-dts-220wat-i6958182403.html

    > Miałem taki i byłem zadowolony, ale sprzedałem i kupiłem nowy już z HDMI
    > i takie rozwiązanie Ci polecam, bo za jakiś czas będziesz żałował, że
    > nie dołożyłeś np. do takiego (używany):
    > http://allegro.pl/amplituner-pioneer-vsx-322-i696334
    0521.html
    > lub nowy inny:
    > https://www.euro.com.pl/amplitunery/pioneer-vsx-330-
    czarny.bhtml

    > Dla mnie taki z HDMI był niezbędny, bo to po prostu bardzo wygodne,
    > jedyny sposób na HDAudio no i mam wiele źródeł dźwięku - TV, IPTV, PS4,
    > BR i TVBox.

    olby-usb-player-i6068710271.html?bi_s=ads&bi_m=listi
    ng%3Adesktop%3Aquery&bi_c=Y2FtcGFpZ24AMjI1NTk1NDkAMj
    QwNDk5AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=2d
    0262f8-6fe6-4279-9958-44f24a1c5a8f

    > Moim zdaniem to po niedługim czasie będzie leżeć w szafie bezużyteczne -

    Użyteczność taka sama jak zakup ampli bez hdmi - ten konwerter zrobi
    taką samą robotę, mojemu ampli nic nie brakuje poza cyfrowym wejściem.

    A wejście hdmi na tą chwilę nie jest mi potrzebne - telewizor nie ma
    wyjścia HDMI, a to on robi za centrum multimedialne z iptv i netem włącznie.

    Znalazłem podobny konwerter na aliexpres za 20 eur z darmową wysyłką.
    To chyba rozstrzygnie temat - odżałuję te kilka zł za dodatkowy prąd do
    jego zasilacza, bo to już cena dobrego kabla a nie dodatkowego sprzętu.