  • 1. Data: 2015-06-09 12:58:17
    Temat: Android 4.2.2 i dane w tle
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    Przesiadka z Andka 2.3.6 na 4.2.2.
    Gdzie się podziało wyłączenie danych w tle? Widzę tylko włączenie i
    wyłączenie transmisji danych gsm. Chodzi o to aby transmisja była
    włączona (mają dochodzić i wychodzić mmsy), ale aby telefon łączył się z
    internetem tylko gdy jest wifi lub po mojej wyraźnej zgodzie na to.

  • 2. Data: 2015-06-09 20:28:28
    Temat: Re: Android 4.2.2 i dane w tle
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2015-06-09 o 12:58, Skylla pisze:
> [...]
    > włączona (mają dochodzić i wychodzić mmsy), ale aby telefon łączył się z
    > internetem tylko gdy jest wifi lub po mojej wyraźnej zgodzie na to.

    A nie jest to teraz ikona "dane komórkowe" na górnym pasku?

    JD

  • 3. Data: 2015-06-09 23:51:34
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 09 Jun 2015 12:58:17 +0200, Skylla <s...@n...op.pl>
    wrote:
> [...]
    się z
    > internetem tylko gdy jest wifi lub po mojej wyraźnej zgodzie na to.

    Wyłącznie "dane w tle" w 2.3.* nie oznaczało jednoznacznej (i pewnej)
    blokady aby aplikacje nie mogły "w tle" pobierać danych. Ta opcja
    dotyczyła tylko
    kilka aplikacji systemowych (play, wbudowany klient poczty, itp),
    nie miała wpływu na pozostałe aplikacje, które mogły swobodnie
    ignorować to ustawienie.
    Stąd, zniknęła jako pewna zaszłość historyczna w nowych wersjach.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2015-06-10 11:53:11
    Od: Bolek <b...@l...com>

    W dniu 2015-06-09 o 12:58, Skylla pisze:
    > Przesiadka z Andka 2.3.6 na 4.2.2.
    > Gdzie się podziało wyłączenie danych w tle?

    Ja u siebie robię to tak:
    Wchodzę na "Ustawienia"->"Użycie danych",
    tu mam trzy zakładki "Przegląd", "SIM1", "SIM2".
    Wchodzę na SIM1 i na dole jest lista aplikacji,
    które korzystały z sieci. Po kliknięciu na konkretną
    aplikację mogę zaznaczyć "Ogranicz przesył danych w tle".

    Bolek

  • 5. Data: 2015-06-10 20:38:47
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-06-10 11:53, Bolek pisze:

> [...]
    > które korzystały z sieci. Po kliknięciu na konkretną
    > aplikację mogę zaznaczyć "Ogranicz przesył danych w tle".

    Po przeczytaniu tego posta sprawdziłam jak to jest w moim telefonie.
    Trzeba wejść w Licznik danych. Zaznaczyłam wył. danych w tle:
    aktualizacje, Firefox, Usługi Google. Miałam jeszcze zaznaczyć Media,
    ale nie wiem co by się zatrzymało.
    Nie widzę opcji wejścia w zakładki SIM.

    --
    animka

  • 6. Data: 2015-06-10 23:23:52
    Od: Bolek <b...@l...com>

    W dniu 2015-06-10 o 20:38, animka pisze:

    > Nie widzę opcji wejścia w zakładki SIM.

    Może tylko w modelach dual-sim są te zakładki.

    Bolek

  • 7. Data: 2015-06-11 01:34:10
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-06-10 23:23, Bolek pisze:

    > Może tylko w modelach dual-sim są te zakładki.

    Wiem, że są, ale właśnie w dual sim, którego nie używam od jakiegoś
    czasu i leży on sobie w szafie na półce.

    --
    animka

  • 8. Data: 2015-06-11 01:36:26
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-06-11 01:34, animka pisze:

    > Wiem, że są, ale właśnie w dual sim, którego nie używam od jakiegoś
    > czasu i leży on sobie w szafie na półce.

    Dlatego, że nie android :-(

    --
    animka