  • 1. Data: 2012-11-11 15:29:51
    Temat: Android polecane forum?
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Witam,
    Kiedyś, dawno temu łatwo było trafić na dobrą stronę, by ich mało było i
    jeśli idzie o PDA/smartphone zawsze dużo można się było na pdaclub
    dowiedzieć.
    Jeśli jednak teraz wchodzę troszkę głębiej w temat tabletów z androidem,
    jakie fora/strony byście polecili?
    Jeśli to ma znaczenie, to chodzi mi Samsunga TAB2 10.1

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 2. Data: 2012-11-11 17:20:38
    Temat: Re: Android polecane forum?
    Od: W <w...@w...pl>

    BAREK wystukał, co następuje:

> [...]
    > jakie fora/strony byście polecili?
    > Jeśli to ma znaczenie, to chodzi mi Samsunga TAB2 10.1

    Wydaje mi się, że po polsku to pdaclub wciąż ew android.com.pl, po angielsku
    to głównie http://forum.xda-developers.com/ / http://rootzwiki.com /
    http://www.modaco.com/ (IMHO)

  • 3. Data: 2012-11-13 00:34:33
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2012-11-11 15:29, BAREK pisze:
> [...]
    > jakie fora/strony byście polecili?
    > Jeśli to ma znaczenie, to chodzi mi Samsunga TAB2 10.1

    android.com.pl

    Forum trzymajace poziom

  • 4. Data: 2012-11-13 01:42:39
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-13 00:34, lukz pisze:

    > android.com.pl
    >
    > Forum trzymajace poziom

    Tak, 502 Bad Gateway

    --
    animka

  • 5. Data: 2012-11-13 08:09:58
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2012-11-13 01:42, Animka pisze:

    > Tak, 502 Bad Gateway

    U mnie działa, i ma się dobrze.
    --
    Jacek S.

  • 6. Data: 2012-11-13 13:54:39
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-13 08:09, Jacek S. pisze:

    > U mnie działa, i ma się dobrze.

    Już dzisiaj i u mnie działa.
    Jak to jest, że Twoja neostrada.pl jest ulokowana na Cyprze? Przecież z
    Polski pisujesz, a pokazuje się flaga Cypru.

    --
    animka

  • 7. Data: 2012-11-13 18:48:54
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2012-11-13 13:54, Animka pisze:

    > Jak to jest, że Twoja neostrada.pl jest ulokowana na Cyprze? Przecież z
    > Polski pisujesz, a pokazuje się flaga Cypru.

    Nie mam bladego pojęcia skąd ta flaga Cypru, i, co jeszcze ciekawsze...
    Nie mam neostrady! Na pewno Ci o mnie chodzi?

    --
    Jacek S.

  • 8. Data: 2012-11-14 00:42:50
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-13 18:48, Jacek S. pisze:

    > Nie mam bladego pojęcia skąd ta flaga Cypru, i, co jeszcze ciekawsze...
    > Nie mam neostrady! Na pewno Ci o mnie chodzi?

    Przecież Tobie odpowiadałam.
    No to może Dialog, ale z Cypru?
    role: Dialog Routing Registry
    address: Telefonia Dialog S.A.