    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android - urządzenie jest "corrupt"
    Date: Sat, 2 Dec 2017 22:29:02 +0100

    > https://support.google.com/nexus/answer/6185381?p=ve
    rified_boot&rd=1

    Ale ja właśnie zacząłem od szukania w Google. Inaczej nie pisałbym na
    forum. Ten link jest jednym z pierwszych jakie widziałem.

    > A nie rootowales ostatnio? Albo ktoś za Ciebie zrootował w malware? Albo
    > wrzucaleś custom roma?

    Telefon używany jest tylko przeze mnie. Do naprawy nigdy go nie dawałem.
    Aplikacje instaluję wyłącznie ze sklepu Google, które mają oznaczenie
    zaufanych. Więc raczej nic takiego nie powinno mieć miejsca.

    > Tutaj cos pisza o przywracaniu:
    >
    > https://drive.google.com/file/d/0Bz6x7k-VkpUJam5Mc1h
    Ka09PVGc/view

    Hmmm, to jest dla Nexusa 5x. Nie wiem czy ta procedura nie zawiedzie w
    jakimś punkcie. Ponadto jest to przywracanie, a to chciałbym w
    ostateczności zrobić bo nie wiem czy czegoś nie stracę.

    > https://forums.androidcentral.com/lg-g6/782111-your-
    device-corrupted-cannot-trusted.html

    > "What you got is an error from Android's Verified Boot feature. You
    > would get different colors for different errors. Orange usually means an
    > unlocked bootloader (totally normal if you did so yourself), yellow
    > means an OS that's not verified but works and red means a corruption in
    > the filesystem."

    Czy wiesz jak można sprawdzić czy się "unlockowało" bootloader? Bo ja
    nic takiego nie czyniłem. No chyba, że w kieszeni sam się odblokował :-D

    Mam pomarańczowy alert.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek