  • Data: 2013-02-26 17:55:50
    Temat: Re: Ankieta do pracy inżynierskiej
    Od: zbigi <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gitpfumfel napisał(a):
    > Ankieta jest potrzebna tylko do określenia potrzeb i wymagań jakie będą
    > stawiane urządzeniu podczas użytkowania.

    Słuszne podejście, choć wydaje mi się, że powinieneś pytać osób
    bezpośrednio zainteresowanych. Czyli szukać osób niepełnosprawnych,
    które chciałyby jeździć na motocyklu. Ewentualnie poprosić na publiku,
    byśmy się rozejrzeli po swoim bliższym lub dalszym otoczeniu i
    ewentualnie pośredniczyli w kontakcie.

    > Aby projekt powstał potrzebne są założenia i ww wymagania.

    Yhy. A czy chociaż jakieś mocno wstępne założenia/wymagania już
    sformułowałeś?

    > Praca zakończy się oczywiście wykonaniem w pełni sprawnego urządzenia.

    Daleki jestem od defetyzmu ale w tym przypadku stawiam moją Sikorkę
    przeciwko dowolnemu współczesnemu motocyklowi, że ta praca nie zakończy
    się wykonaniem jakiegokolwiek w pełni sprawnego urządzenia.
    Z różnych względów...
    Choć z chęcią przyznam się do pomyłki jeżeli zaistnieje taka konieczność
    :) (W sensie, że trzymam kciuki za powodzenie)
    --
    zbigi i stopka zastępcza