  • 1. Data: 2009-12-16 13:30:20
    Temat: Re: Aparat spadl z wysoka i przezyl
    Od: "Cris" <u...@n...pl>

    Użytkownik "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> napisał w wiadomości
    news:hgald7$t1u$1@aioe.org...
    > Witam!
    >
    > Canon 350D z kitowym obiektywem spadł z wysokości 900m i ciągle działa.

    przykleił go do kasku na gumę do żucia?
    ;-)

    C.

  • 2. Data: 2009-12-16 13:33:16
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Cris napisał(a):
    > U?ytkownik "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> napisa? w wiadomo?ci

    > przyklei? go do kasku na gume do ?ucia?
    > ;-)

    Może spadł z 900m na 899,9m
    ;-)

    --
    Mirek

  • 3. Data: 2009-12-16 20:57:23
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Cris wrote:
    > przykleił go do kasku na gumę do żucia?
    > ;-)

    Ciekawe czy by się chwalił jak by się stłukł ;)
    Historia ciekawa, ale średnio uwiarygodniona. Jakoś tak odrzucają mnie
    zdjęcia aparatu na ślicznej podstawce z kawałkami gałęzi i błota. Moim
    zdaniem pierwsze co ktoś by zrobił to strzepnął większość śmieci, a już
    napewno te najbardziej odpadające.

    d.