    From: kamil <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Apel do spamera z SUZUKI Suwałki
    Date: Tue, 24 Jan 2012 11:19:17 +0000

    On 23/01/2012 17:58, s...@g...pl wrote:
    > Szanowny panie
    >
    > ***
    > Przemysław Baryła - specjalista d/s sprzedaży
    > Autoryzowany Dealer Suzuki
    > Auto-Lakus Suwałki
    > Ul.Północna 42
    > tel. 87 562 77 17
    > GSM: 535 36 00 06
    > ***
    >
    > Z łaski swojej zaprzestań spamowania internautów, od których nie masz zgody na
    > wysyłanie reklam. Fakt, że znalazłeś adres e-mail w internecie nie oznacza,
    > że możesz go zaśmiecać dużymi śmieciami. Jeśli przedstawiciele firmy Suzuki
> [...]

    Niech zgadnę, jedna z tych żałosnych prób obejścia przepisów pytając o
    wyrażenie zgody na przesłanie materiałów reklamowych, zamiast przesłania
    samych materiałów?

    Przecież to ewidentny bubel w ustawie, w cywilizowanej części świata
    chyba tylko Polskie prawo na coś takiego pozwala.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net