eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleAprilia Pegaso - co sadzicie o tym (a moze jest ktos z Rzeszowa)? › Re: Aprilia Pegaso - co sadzicie o tym (a moze jest ktos z Rzeszowa)?
    From: ursynek <s...@k...innego>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Aprilia Pegaso - co sadzicie o tym (a moze jest ktos z Rzeszowa)?
    Date: Mon, 13 Jun 2011 08:22:23 +0200

    W dniu 2011-06-12 18:58, Piotr pisze:
    > Taki oto:
    >
    > http://otomoto.pl/aprilia-pegaso-bardzo-ladny-motore
    k-polecam-M2605203.html

    http://ursynek.ayz.pl/pegaso/Pegaso.jpg

    http://ursynek.ayz.pl/pegaso/Pegaso01.jpg

    Oglądałem, trudno mi cokolwiek powiedzieć od strony technicznej
    - nie znam się na tym. Na moje oko wyglądało wszystko poprawnie,
    moto zadbane, sprzedający zachwalał. Nie odpalał bo aku się
    ładował tak że nie słyszałem silnika. Jedyne na co zwróciłem
    uwagę, to tylna zębatka miała luzy (lekko odchylała się w
    kierunku koła), nie wiem czy tak powinno być. Zawsze wydawało mi
    się że powinna być na sztywno przymocowana do obręczy.

    Pozdrawiam
    ursyn