  • 11. Data: 2015-06-16 22:08:13
    Temat: Re: Asus Zenfone 2 ze551ml ciekawa alternatywa dla SG 4
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    news:98a9302c-db51-4ee2-a2ac-a8500807db26@googlegrou
    ps.com...
> [...]
    ps.com...

    > Konczy drugi fakultet. :)
    > Zaznaczylem po prostu, ze moja znajomosc sprzetu nie jest teoretyczna.

    Jak dla mnie właśnie teoretyczna, skoro wszystkie Twoje informacje
    pochodzą z drugiej ręki? Toż to tyle samo co przeczytanie książki.

    > Poczytaj moje (inne tez) komentarze pod recenzjami.
    > sa tez wpisy na forum android.com.pl

    A po co miałbym to robić?

  • 12. Data: 2015-06-16 22:09:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message
    > nie mam zaufania. Mam wygodną wymówke: Telefon drogi, to musi miec solidną
    > obudowę. do galaxy S (x) są obudowy, a do mniej znanych telefonów - niema

    Wkładanie smartfona w obudowę uważam za profanację.

  • 13. Data: 2015-06-16 23:27:43
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 16 Jun 2015 15:09:33 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Wkładanie smartfona w obudowę uważam za profanację.

    Jasne, tylko że gdyby nie gumowa obudowa tel. miałbym dawno
    potłuczony, szczególnie od uderzeń kantem o beton. A tak tel. służy 4
    rok i spokojnie drugie tyle wytrzyma.

    --
    Marek

  • 14. Data: 2015-06-16 23:44:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Jasne, tylko że gdyby nie gumowa obudowa tel. miałbym dawno potłuczony,
    > szczególnie od uderzeń kantem o beton. A tak tel.
    > służy 4 rok i spokojnie drugie tyle wytrzyma.

    Jakiś niezdarny jesteś... :-P
    Moj iPhone4 też ponad 4 lata służy i bez obudowy.

    Też niezdarny jestem, kiedyś zapomniałem włączyć
    Endomondo na rowerze i wyciągnąłem w czasie
    jazdy aby włączyć - to mi wypadł na ulicę, od krawężnika
    się odbił i tylko małe wgięcie na rogu stalowej ramki.

  • 15. Data: 2015-06-17 07:14:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Jakbys przeczytal komentarze, to bys wiedzial, ze kupilem na prezent-uruchomilem,
    potestowalem i wreczylem po kilku dniach. Stad znajomosc praktyczna polaczona z
    mozliwoscia stalego monitorowania ewentualnych problemow.

  • 16. Data: 2015-06-17 07:20:15
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

> [...]
    > jazdy aby włączyć - to mi wypadł na ulicę, od krawężnika
    > się odbił i tylko małe wgięcie na rogu stalowej ramki.

    A to czegoś dowodzi? Kumplowi wczoraj spadł ipcok6 na podłogę, z wysokości
    może jednego metra. Na wyświetlaczu gustowna pajęczyna.

  • 17. Data: 2015-06-17 18:51:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    ps.com...
    > Jakbys przeczytal komentarze, to bys wiedzial, [..]

    W tym watku te komentarze byly?

  • 18. Data: 2015-06-17 18:54:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej" <n...@i...invalid> wrote in message
    neostrada.pl...

    > A to czegoś dowodzi? Kumplowi wczoraj spadł ipcok6 na podłogę, z wysokości
    > może jednego metra. Na wyświetlaczu gustowna pajęczyna.

    No świadczy to o tym, że ja nie lubię obudów i produkt
    jest trwały na tyle że moim zdaniem obudowy nie potrzeba.
    Te nowsze już nie mają ramki z nierdzewki tylko aluminium.
    Być może są nieco słabsze, ale może nie - pecha oczywiście
    możesz mieć zawsze - od tego są serwisy które w takim
    wypadku szkło wymienią, ale to nie powód aby sobie
    utrudniać życie codziennie upierdliwą obudową zwiększającą
    masę, gabaryty, utrudniającą dostęp do guzików czy też
    jakimiś beznadziejnymi nalepkami na ekran niszczącymi
    przyjemność ślizgania się po nim palcami czy osłabiającymi
    czytelność ekranu w pełnym słońcu - każda folia to robi :-(

  • 19. Data: 2015-06-17 20:11:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu środa, 17 czerwca 2015 18:51:51 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
    > "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    ps.com...

    > W tym watku te komentarze byly?

    Na Tabletowo pod trzema recenzjami. Przed i po nabyciu sprzetu.
    Na forum Android.com.pl w watku tego modelu rowniez.
    Nie chce mi sie powielac wpisow.

  • 20. Data: 2015-06-17 20:21:29
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 16.06.2015 o 22:09, Pszemol pisze:
    > "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message
    >
    > Wkładanie smartfona w obudowę uważam za profanację.
    http://www.ebay.pl/itm/251648276156?var=550552466928
    &ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

    zajebisty kolor, kształt, gumowatość zapewnia dobry chwyt, nóżka wygdną
    pozycje i dodatkowy uchwyt w czasie ekstremalnych zabaw. uchwyt na pasku
    chroni ekran, mocuje telefon w wygodnym miejscu i umożliwia wysunięcie
    jedną ręką. guziki łatwiej trafić w tej gumie niż bez. ja sobie nie
    wyobrażam używania telefonu poza domem i biurem bez tego etui. teraz mam
    3 telefon w takim samym etui

    ToMasz