    From: Adam Dybkowski <a...@4...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Atmega128 i T6963C
    Date: Sun, 03 Jan 2010 03:11:16 +0100

    W dniu 2010-01-02 23:32, Dariusz Zolna pisze:

    > Dane zapisuję pod adres 0x8000, komendy pod 0x9000.
    >
    > Dodawanie WS ani obniżanie częstotliwości taktowania (nawet do 1MHz) nie
    > pomaga.

    Ale dlaczego robisz na chybił trafił? Ten 1MHz jest jakąś magiczną
    wartością?

    1. Zobacz wykresy czasowe w dokumentacji kontrolera wyświetlacza
    2. Zobacz wykresy czasowe w PDFie tej ATmegi
    3. Jak nie wierzysz 2) sam zobacz je na oscyloskopie

    Szybko wyjdzie, gdzie musi być waitstate lub co się nie wyrabia. Jeżeli
    oczywiście to problem samej komunikacji, niezależny od programatora.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/