  • 121. Data: 2012-11-11 23:53:45
    Temat: Re: Audiofile...
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Stachu Chebel" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:49a1ced1-653c-4823-8bef-2070e54a922c@m4g2000yqb
    .googlegroups.com...
    On 7 Lis, 09:43, g...@s...invalid (Adam Wysocki) wrote:
    > http://www.highfidelity.pl/@listy-1374
    >
    > Piękne.

    ** Ale może być zaraźliwe...

    Pan Pacuła winien wnikliwie przeczytać to:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Audiofil

    ** No proszę, prawie to, co ja uważam. Nie sposób się nie zgodzić...

  • 122. Data: 2012-11-11 23:58:37
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    wiadomości news:5710494509.20121109104810@pik-net.pl.invalid...

    > "Postawom audiofilskim przypisuje się również podłoże seksualne"
    >
    > Chyba autoerotyczne ;)

    Roman, ale naj-ten-tego jest to, że audiofilia ewidentnie nieraz wykazuje
    objawy - zaciekłość, jak samca broniącego, by inny samiecnie podymał sobie
    jego samicy. I tak, jak w naturze jest to uzasadnione, bo zwycięży lepszy i
    gatunek będzie zdrowszy, tak tutaj uzasadnienia nie ma to żadnego. Znasz
    efekt "przedłużania fiuta" np drogimi samochodami, wypasionymi komórami,
    etc? Nie ma analogii? Jeszcze rozumiem, że lepszy samochód dla karetki
    pogotowia szybciej i bezpieczniej dowiezie rannego pacjenta do szpitala,
    JESZCZE zrozumiem, gdy ktoś po prostu lubi dobre, szybkie, mocne samochody.
    Ale jak stanowią przedłużenie chuja, to już jest chore. Pardon le mot...

  • 123. Data: 2012-11-11 23:59:18
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Andy Niwinski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Myślisz, on tymi kablami, tego, no....

    Co się krępujesz, kabel do gniazdka wchodzi, dzięki wtyczce :))

  • 124. Data: 2012-11-12 00:01:43
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > Dopóki przypadek nie chce się leczyć i realnie nie zagraża środowisku, to
    > nikt go do leczenia nie zmusi.

    Cóż... a to, że np. sąsiad/ka nie myje organów i capi w autobusie, bo
    zamiast tego wylewa pół butelki perfumy, i wychodzi zapach gówna w lesie,
    stwarzając upierdliwość dla najbliższej okolicy... cóż, niektórzy nie
    zasługują na wolność...

  • 125. Data: 2012-11-12 00:02:26
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > Gdyby z audiofilli leczyć w ramach NFZ, to za całość funduszu może by
    > się udało rozpocząć terapię najwyżej kilku przypadków. Wyobraźmy sobie
    > na przykład strzykawkę, którą audiofil da sobie zrobić zastrzyk w dupę.
    > Albo skład powłoki do powlekania tabletek...

    Rozumiemy się bez słów :))

  • 126. Data: 2012-11-12 00:04:54
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Który zna się na temacie...
    >
    > Żeby kłamać trzeba najpierw wiedzieć jaka jest prawda. Oni bredzą czy tam
    > powtarzają zasłyszane brednie.
    > http://en.wikipedia.org/wiki/On_Bullshit

    Cóż my poradzimy, że często, jak w przysłowiu - "Uczył Marcin Marcina...",
    najgorsze, gdy jest to np. lekarz, który ratuje komuś życie...

  • 127. Data: 2012-11-12 00:20:49
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > Afaik Aspartam smakuje lepiej niż cyklaminian sodu dopiero po zmieszaniu z
    > acesulfamem i jest wtedy bardzo zbliżony do cukru.

    Jedyna zaleta, że cola nim słodzona, nie lepi się, wysycha po prostu...

    > Imo z syntetyków to najsmaczniejszy jest xylitol, ale raz, ze drogi a dwa,
    > że też przeczyszcza w dużym stężeniu a dawka równoważna cukrowi jest dużo
    > większa.

    Ostatnio do łask wkrada się stewia. Smak podobny do słodzika
    aspartam/acesulfam, ale bez jego obrzydliwego posmaku suszonego grochu
    żutego na surowo...

    > Znana marka, kolor opakowania, kolor i rozmiar tabletki w przypadku
    > środków przeciwbólowych maja zdaje się spory wpływ na skuteczność nawet
    > przy identycznym składzie.

    Efekt audio-voodoo? :)

    > Ale "zaślepieni" ludzie naprawdę słyszą różnicę. Więc w sumie wydaje

    Ale ja nie twierdzę, że nie słyszą. Tylko zachodzę w głowę, dlaczego słyszą
    to nie z tego, gdzie rzeczywiście powstaje (jeśli powstaje) różnica?

    > taki 10k na kable, słyszy dzięki temu lepiej, więc lepiej się czuje i o to
    > chodziło. A że słyszenie lepszego dźwięku wynika ze świadomości posiadania
    > lepszych kabli a nie z faktycznych właściwości to inna kwestia.

    Cóż... Nie wiem czemu, skojarzyło mi się to z czymś takim... już opisuję:
    Na ulicy, podchodzi gościu, że ma cenne złote monety do sprzedania, za
    ćwierć ceny. Babinka kupuje, wyciągając całę oszczędności... Tak, widzi
    różnicę, że jest bogatsza. Tylko, że rzeczywistość jest inna, różnicy nie
    ma, a nawet jest w drugą stronę, niestety, tę gorszą. Ale babcia widzi
    różnicę w dobrą stronę, choć jej nie ma. W nadziei, że zostawi solidny
    spadek bliskim... A tu chała...

    > Kolejną jest to, czy wyjaśnianie mu "lepszości" tych kabli za pomocą
    > voodoo jest etyczne.

    No więc, ja aż drżę do zrobienia takiemu próby na najbardziewniejszych
    kablach (mam 4 km krosówki telefonicznej), ubranych w odpowiednio barwną
    koszulkę, aby drogo i ładnie wyglądać, a nawet izolacji krosówkowej nie
    zdejmować, tylko odpowiednia ilość żył złożona w kupę razem... i tak nie
    będzie jej widać spod izolacji "ostatecznej"... Wmówić, że to prototypowy
    kabel top-end za 40k$, ciekawe, czy uzna go "rzeczywiście" za lepszy, niż
    ten za 20k$... Chyba nie muszę pytać o efekt porównania... Czy etyczne -
    powiedzmy, że dyplomacji użyć można. Ale mówić na czarne, ze jest białe (i
    V-V) to to właśnie chyba nie było by etyczne...

    > I kolejną czy przypadkiem skuteczne "uświadomienie" takiego człowieka nie
    > wpędzi w depresję, czy inne problemy. (Jak mógł się dać tak
    > wykorzystywać... On teraz kiepsko słyszy... Muzyka nie brzmi jak
    > kiedyś....)

    To już jest depresja i OCD...
    I tak, jak jeszcze mogę uwierzyć, że światło współczesnych "żarówek"
    energooszczednych może wyzwolić atak padaczki (przy chorym układzie nerwowym
    każdy niuans może), tak ww problemy uważałbym za sztuczne, wydumane raczej,
    nie rzeczywiste.

  • 128. Data: 2012-11-12 00:22:30
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "__Maciek" <i...@c...org> napisał w wiadomości

    > Się obaj nie znacie Trzeba przewlec przewód przez całego kota, przy
    > czym kot musi pozostać żywy. Oczywiście kot jest kierunkowy - sygnał
    > musi wchodzić przez pysk, a wychodzić z drugiej strony. Do transmisji
    > cyfrowej trzeba stosować skrętkę CAT 6+ lub lepszą. Zresztą jak
    > wiadomo CAT=kot - jasne jest że taki przewód musi być przewleczony
    > przez kota żeby był dobry dźwięk. Oczywiście sam przewód też musi być
    > porządny, taniocha poniżej $1000 za metr odpada. :-)

    Nosz kurzabomba, MASZ RACJĘ, zupełnie o tym zapomniałem, ale sam zobacz na
    porę, o jakiej pisałem poprzedniego posta :)

  • 129. Data: 2012-11-12 00:25:33
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości

    > No to już sobie na audiofilach poużywaliśmy :)
    >
    > Ale przyznajcie Panowie jedno te wszystkie Hiper Duper Interkonekty, i
    > inne audiovoodoo sprzęty często ładne są :)

    Powiem tak - gówno, oscypek, czy plastelina, czekolada, itd. włożone na
    wcisk do ładnej foremki, też będą ładnie wyglądać :P :))

  • 130. Data: 2012-11-12 00:33:08
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > Na razie to tyle. Zakończenie prac planowane na wiosnę.
    >
    > http://www.audiostereo.pl/nowy-audiofilski-pokoj_968
    47.html

    O kreditagrikole... Hehehmmmm... Odsłuchowe powiadasz? Pomieszczenie
    powiadasz? A mur jak widać z pustaków? O układzie belek stropowych nie
    mówię... Jarku, powiedz, nie masz wrażenia, że tu "cuś" się nie klei? Ale
    cóż, wizja będzie spelniona... Ale to już nie moja psiocha...