  • 31. Data: 2012-03-22 21:12:43
    Temat: Re: Auto do przewozu psiej karmy do 7 tysięcy brutto
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >W sumie to mi to obojętne czy benzyna czy dizel, zależy mi tylko na tym,
    >aby częsci były w miarę tanie, naprawy można było przeprowadzić w dowolnym
    >warsztacie "Pana Kazia" i aby rok jeszcze pojeździło, a później szarpnę się
    >na nowsze w stylu Fiat Doblo Max.

    Jeżeli masz 7000pln gotówki na auto to chyba lepiej, zakupić odrazu cos
    nowszego w lizingu :), zwłaszcza ze chcesz tylko na rok, teoretycznie możesz
    pozwolić sobie na auto gdzie rata wynosi ok 600 pln(brutto)(przez rok)potem
    i tak chcesz cos lepszego.
    Cala rata jest kosztem dla firmy, naprawy tez, wtedy moze kupisz taki co
    można odliczać paliwo i koniec końców wyjdziesz na tym in plus.
    Liczyłeś dzwoniłeś etc.

    Buniek

  • 32. Data: 2012-03-22 21:58:50
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-03-22 10:27, Potocki Passion & Adventure pisze:

    > O gazie nie pomyślałem. Może faktycznie Peugeota Partnera benzynę 1.4 z
    > gazem i olać vat, za to bardzo tanio jeździć? Rok pojeżdżę, paletę
    > wstawię, oklejone białe auto będzie się prezerntowało w miarę
    > przyzwoicie. Chyba ten pomysł jest dobry. Cytryny C15 są bardzo tanie,
    > ale brzydkie :) Natomiast fiat doblo mi się podoba z tego względu, że
    > części do Fiata tanie jak barszcz i auto ładne z zewnątrz.

    C15 - składa się z: prostego i niezniszczalnego diesla, wygodnych
    foteli, kierownicy i rdzy... ;) ale jeśli chodzi o stosunek
    cena/użyteczność to nie ma konkurencji. Ceny części nie zabijają - a
    wiele ich nie trzeba - autko pozbawione jest praktycznie wszystkiego co
    może się zepsuć. Ale wygląd z lat 70-tych zaczyna niektórych odstraszać.

    Partner/Berlingo - jest o niebo lepiej zabezpieczone przed korozją,
    wygląd świadczy, że zaprojektowano to 20 lat później. Silniki 1.4 też
    niczego nie dają o sobie powiedzieć złego. Nie wiem, jak z jazdą z
    silnikiem 1.1 - bo i takie były.

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 33. Data: 2012-03-22 22:05:28
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-03-22 10:14, yabba pisze:
> [...]
    Pozbawiona wszystkiego co może się zepsuć, z wyższym zawieszeniem, a
    przez 25 lat produkcji naprawdę poza silnikami niewiele zmieniono.
    W założonej cenie możesz przebierać i wybrać naprawdę mało zardzewiały
    egzemplarz - nie banana i nie z Nysy...

    > Z tego co pamiętam to był reklamowany jako jedyny w swojej klasie, w
    > którego wchodzi paleta Euro z towarem. Ale musisz to sprawdzić samemu,
    > bo mogłem coś pokręcić z tą paletą.
    Większość małych dostawczaków była budowana na zasadzie przód autka B i
    europaleta obłożona blachą...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 34. Data: 2012-03-22 22:49:49
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-03-22 21:12, BUNIEK pisze:

> [...]
    > Cala rata jest kosztem dla firmy, naprawy tez, wtedy moze kupisz taki co
    > można odliczać paliwo i koniec końców wyjdziesz na tym in plus.

    Stary caddy 1.9 sdi

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 35. Data: 2012-03-22 23:32:03
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Wojciech Smagowicz [ZIWK]

> [...]
    > wiele ich nie trzeba - autko pozbawione jest praktycznie wszystkiego co
    > może się zepsuć. Ale wygląd z lat 70-tych zaczyna niektórych odstraszać.

    Bo to jest ZTCP dostawcza wersja tego oto złomu:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_Visa

  • 36. Data: 2012-03-22 23:34:26
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-03-22 22:49, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > Stary caddy 1.9 sdi

    Za daną kwotę będzie o 20-30% bardziej zamęczony - dopłaca się do
    znaczka VW.

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 37. Data: 2012-03-23 00:49:00
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-03-22 23:32, to pisze:
    > begin Wojciech Smagowicz [ZIWK]

    > Bo to jest ZTCP dostawcza wersja tego oto złomu:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_Visa

    To, że dla Ciebie autko, które ma poniżej 300KM/t oraz powyżej 4s do
    sekund do setki to złom to już wszyscy wiedzą.

    A Visa to było całkiem udane wozidło (10 lat w produkcji), tylko o
    nieszczęśliwej stylistyce nadwozia - w pierwszej wersji plastykowy ryjek
    był po prostu brzydki i wpłyną na odbiór całości.

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 38. Data: 2012-03-23 06:38:31
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-03-22 23:34, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

    > Za daną kwotę będzie o 20-30% bardziej zamęczony - dopłaca się do
    > znaczka VW.

    Moze i bedzie, ale mam takiego staruszka i zlego slowa powiedziec o nim
    ni emoge.

  • 39. Data: 2012-03-23 10:12:15
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Wojciech Smagowicz [ZIWK]

    > A Visa to było całkiem udane wozidło (10 lat w produkcji)

    Być może w 1978 roku, ale złom C15 produkowano do 2005.

  • 40. Data: 2012-03-23 10:30:40
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-03-23 10:12, to pisze:
    > begin Wojciech Smagowicz [ZIWK]

    > Być może w 1978 roku, ale złom C15 produkowano do 2005.

    I mając w ofercie Berlingo od '96 - "na zakładkę" produkowano C15 tylko
    9 lat...
    Ciekawe czemu ?
    Z przyzwyczajenia, czy zimnej kalkulacji?

    --
    Wojciech Smagowicz