  • 41. Data: 2012-01-15 13:09:52
    Temat: Re: AutoMapa na Androida już jest (wersja beta)
    Od: AL <a...@s...tam>

    > Hello AL,
    >
    > Sunday, January 15, 2012, 11:53:13 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Zgłosiłeś błędy?

    oczywiscie

    > [...]
    >
    > Można zmienić na innego lektora.

    wiem - ale inne mam w innych nawigacjach
    a Holka tylko w Automapie.

    Dodatkowo grajac np. ColinaMcRae - tam rowniez mam Holka jako pilota :)
    (brakuje mi w nawigacji takich info jak hopa, 5 dlugi ciasny, nie ciac,
    etc ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 42. Data: 2012-01-15 13:13:37
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-15 12:23, Jacek Politowski pisze:

    > Raczej alpha nazwana betą. ;->

    > Coś musi Ci ją w międzyczasie ubijać.

    ale np Sygica czy innych aplikacji nie ubija

    > U mnie przechodzę do launchera (klawisz "home" telefonu). Startuję
    > jakąś aplikację, zamykam ją i uruchamiam ponownie AM (tap na ikonce) i
    > AM nie startuje od zera, tylko podnosi się do pierwszego planu, w
    > stanie w jakim ją zostawiłem.

    Po wyjsciu domek->inna aplikacja->pasek statusu->powrot do aplikacji
    jest OK (w Automapie tylko mignal ekran i poworocil do ekranu glownego -
    pomoglo dopiero drugie tapniecie w Automape, ale pojawil sie ekran
    startowy Automapy (te 5sek czekania) - wiec wnioskuje, ze program
    wystartwal od poczatku.

    Co prawda Automapa zapamietala poprzednie ustawienia trasy - wiec
    przynajmniej tu nie dala dupy

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 43. Data: 2012-01-15 13:21:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 15-01-2012 13:09, AL pisze:
    > Dodatkowo grajac np. ColinaMcRae - tam rowniez mam Holka jako pilota :)
    > (brakuje mi w nawigacji takich info jak hopa, 5 dlugi ciasny, nie ciac,
    > etc ;)

    Też gada "jesteś poza trasą, nowa będzie lepsza!" ?:)

    --
    Paweł

  • 44. Data: 2012-01-15 13:31:21
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-15 13:21, DoQ pisze:

    > Też gada "jesteś poza trasą, nowa będzie lepsza!" ?:)

    wylaczylem ta funkcje celowo (informacja, ze jestem poza trasa)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 45. Data: 2012-01-15 13:34:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 15 Jan 2012 11:23:13 GMT, Jacek Politowski napisał(a):

    > Raczej alpha nazwana betą. ;->

    Tak jest - z tego co tu piszecie, to beta to to jeszcze nie jest.
    Beta powinna juz zasadniczo dzialac :-)

    Swoja droga ciekawe - musieli zaistniec na rynku ze sie zdecydowali
    wypuscic tak niedopracowana wersje ?

    J.

  • 46. Data: 2012-01-15 16:14:29
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 15.01.2012 13:34, J.F. pisze:

    > Tak jest - z tego co tu piszecie, to beta to to jeszcze nie jest.
    > Beta powinna juz zasadniczo dzialac :-)
    >
    > Swoja droga ciekawe - musieli zaistniec na rynku ze sie zdecydowali
    > wypuscic tak niedopracowana wersje ?

    NavMax ostatnio ruszył z promocją: powysyłali informacje prasowe do
    branżowych portali i zaczynają istnieć w świadomości potencjalnych
    klientów. Kolejny komunikat prasowy AutoMapy że "już wkrótce" byłby
    chyba tylko śmieszny, rzucili więc cokolwiek, by ludzie poczekali
    jeszcze trochę z decyzją, co kupić To moja spiskowa teoria.

    Marek

  • 47. Data: 2012-01-15 17:34:48
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-01-14 23:52, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Cezary Daniluk" napisał w wiadomości grup

    > U mnie się bez problemu pobrało, zainstalowało, uruchamia się bez
    > problemu, ale wciąż szuka sygnału GPS (działają dwie inne aplikacje i
    > widzą GPS).
    > Galaxy mini.
    Przejechałem z 15min, GPS'a jak nie widział tak nie widzi ;)
    Inne aplikacje łapią fixa w try miga :)

    Pozdrawiam !

  • 48. Data: 2012-01-15 19:23:05
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2012-01-14 12:51, Bartosz Suchecki pisze:
    > Witajcie. Dziś wyczytałem.
    >
    > Po nie wiem ilu latach, zapowiedziach itd.
    >
    > http://www.dobreprogramy.pl/AutoMapa-dla-Androida-go
    towa-do-betatestow,Aktualnosc,29821.html

    HTC Desire HD .

    Działa bez problemu, przelicza wszystko bardzo szybko i bardzo sprawnie,
    nawet jak zmieniłem trasę to tylko raz prosił o zawrócenie a zaraz potem
    błyskawicznie skorygował trasę i poprowadził nową drogą. Poza dodatkami
    nie widać różnicy między normalną navi z AM a telefonem z AM. Dla mnie
    rewelacja choć jeden punkt chciał mnie dowieźć nie od tej strony płotu
    ale tu musi być błąd położenia budynku o konkretnym numerze.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 49. Data: 2012-01-15 19:30:25
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    jerzu wrote:

    > Jednak aplikacji. Mam w swoim HTC zainstalowane AM, MM i NaviExpert.
    > AM wyczynia istne cyrki z sygnałem GPS: a to "brak danych gps", a to
    > "brak sygnału gps", jazda obok drogi, latanie 13 tys. metrów nad
    > poziomem morza z prędkością 600 km/h itp. W MapaMap i NaviExpert jak
    > złapie fixa, to go trzyma, "nie ma lipy".

    Dzis AM zlapala mi fixa zanim Holek skonczyl gadac na przywitanie.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 50. Data: 2012-01-15 20:10:10
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "Cezary Daniluk" napisał w wiadomości grup
    >Przejechałem z 15min, GPS'a jak nie widział tak nie widzi ;)
    >Inne aplikacje łapią fixa w try miga :)

    Ja poszedłem dziś z dzieciarnią na spacer z sankami, po przeszło godzinie na
    zewnątrz ni chu-chu. GPS Test, Velox, IGO łapią (w warunkach mocno zimowych)
    po kilku, kilkunastu sekundach.
    --
    Yogi(n)