    From: p0li <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Autokomis - negocjacje cenowe
    Date: Sat, 2 Jan 2010 23:13:26 +0100

    O->Dnia 2010-01-02 11:24:21 niejaki Marcin Jan napisał:
    > hej. dzięki zainteresowanie, jednak kogo jak na kogo ale na cytryniarzy
    > zawsze można liczyć :). Wersja to turbo benzyna,HA (wiem, wiem)i szkoda

    a to niestety - te o ktorych ja wiem to v6 benzyna automat exclusve

    > tylko że nie automat (choć wiem że ten automaty zaliczają często zgony -
    > ale tak pisałem przebiegi będą nie wielkie więc u mnie by wytrzymał). Ja

    no niestety - wada fabryczna tego super niemieckiego produktu - wytrzymuje
    180-250tys a potem zgon - kompletna naprawa do stanu lepszego niż fabryczny
    - ok 7 tys

    > jednak nie szukam samochodu "igły", szukam auta które raczej które ma
    > potencjał to tego żeby coś fajnego z niego zrobić. Serdecznie Pozdrawiam
    > i pewnie spotkamy się w klubie cytryny.

    akurat jeśli to ma być twoja pierwsza cytryna z hydro - poszukaj takiego
    jak najbliżej igły - i na spokojnie opanowuj temat - żeby głupie spadnięcie
    powrotu nie naraziło cię na stres zblizony do zawału lub kosmiczne koszta

    --
    P0zdrawiam
    p0li