  • 71. Data: 2014-02-07 14:32:03
    Temat: Re: Automapa i yanosik
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 07 Feb 2014 14:23:07 +0100, Artur Maśląg wrote:
    > Mowa jest o nawigacji, która istnieje od dawna i nie było wtedy GP,
    > nawet chyba Androida nie było. Resztę wyjaśniłem w tym do czego się
    > nie odniosłeś, a była tak naprawdę kwestią zasadniczą.

    Skoro jasno (?) piszę co jest wg mnie dziwaczne, to nie muszę się chyba
    odnosić do całego wątku wstecz?

    > Inaczej to już wiemy, a "być może taniej" to nie "taniej", ponieważ
    > kupno wprost u producenta nie jest gwarancją niższej ceny.

    Pisałem: cena, warunki (rózne okresy np), inne id.

    EOT jak dla mnie.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 72. Data: 2014-02-07 15:43:25
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Nie miałem problemów z aktualizacją AM z ich strony. Zresztą pojawiła
    > się tam szybciej niż w GP. I w GP za ten okres testowy 4,99 trzeba było
    > zapłacić. Ze strony AM było za free.

    No właśnie miałem wersję ze strony mi miałem problemy z aktualizacją,
    dopiero wewrsja z GP zadziałała.

  • 73. Data: 2014-02-07 15:44:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-07 14:32, Michal Tyrala pisze:

    > Skoro jasno (?) piszę co jest wg mnie dziwaczne, to nie muszę się chyba
    > odnosić do całego wątku wstecz?

    Jak pisałem - skoro wolisz/lubisz wyrywać z kontekstu:> Skoro aplikacja
    żyje dużo dłużej niż Android, GP i ma różne formy/kanały dystrybucji,
    to chyba jest czymś wręcz naturalnym, że raczej zasady dotychczas
    obowiązujące niekoniecznie zostaną przeniesione na GP (które jest dość
    specyficzną platformą), a te z GP nie będą przenoszone wprost na inne
    formy dystrybucji itd.

    > Pisałem: cena, warunki (rózne okresy np), inne id.

    No tak, ale w wątku już sobie wcześniej żartowaliśmy:
    "Pokaż mi sklep, w ktorym będzie kartka "kupując u producenta masz 30%
    zniżkę"? "

    > EOT jak dla mnie.

    EOT jest ok, ale brak FUT warning niestety nie najlepiej świadczy o
    autorze:>

  • 74. Data: 2014-02-07 16:41:26
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 07 Feb 2014 15:44:43 +0100, Artur Maśląg wrote:
> [...]
    > to chyba jest czymś wręcz naturalnym, że raczej zasady dotychczas
    > obowiązujące niekoniecznie zostaną przeniesione na GP

    Naturalnym? No właśnie dla mnie nie.
    Poza tym, nie widze przeszkód, aby aplikacja z GP mogła pracować na
    ,,starym'' id, ale ja truskawki cukrem.

    > EOT jest ok, ale brak FUT warning niestety nie najlepiej świadczy o
    > autorze:>

    Chusteczkę?

    PS. Śmiało, machnij kolejny raz tę epistołę jak to NE jest starszy niż
    Android i że ta schiza to coś naturalnego. Tym razem już, zgodnie z
    Twymi sugestami, iż nie czytam wątku, ją sobie daruję.

  • 75. Data: 2014-02-07 16:59:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-07 16:41, Michal Tyrala pisze:

    > Naturalnym? No właśnie dla mnie nie.

    Trudno. To decyzja producenta/właściciela. W sumie dość powszechna na
    rynku.

    > Poza tym, nie widze przeszkód, aby aplikacja z GP mogła pracować na
    > ,,starym'' id, ale ja truskawki cukrem.

    Ty może przeszkód nie widzisz, ale producent ma swoją politykę
    i on o tym decyduje. Jednak producent nie zamknął w żaden sposób
    możliwości korzystania z jego produktu na warunkach wcześniej
    zaakceptowanych przez niego i klienta. Przypomnę, że klient na
    to narzekał, choć nie było to prawdą.

    > Chusteczkę?

    Nie jest potrzebna, a Ty to robisz po raz kolejny.

  • 76. Data: 2014-02-07 17:08:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 7 Feb 2014 15:41:26 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > Naturalnym? No właśnie dla mnie nie.
    > Poza tym, nie widze przeszkód, aby aplikacja z GP mogła pracować na
    > ,,starym'' id, ale ja truskawki cukrem.

    Szkoda, bo jakbyś zamiast trollować poczytał regulamin GP, to byś zapewne
    zobaczył. A na razie niebezpiecznie zbliżasz się poziomem do tego całego
    towarzystwa okupującego KF-y tak wielu tu obecnych.
    W szczególności szczeniackie jest bawienie się FUTami pod kołderką,
    miszczuniem takiego zachowania był np. legendarny Expierd

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 77. Data: 2014-02-08 21:27:45
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 05 Feb 2014 18:43:21 +0100, Maciej Bebenek
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    >U mnie prawy klawisz funkcyjny daje listę otwartych aplikacji, klik na
    >najniższej (czyli ostatniej aktywnej) i przełączasz się na navi
    >
    >Można też ściągnąć belkę jednym palcem i wtedy masz aplikacje w tle.

    Ja robię to jeszcze inaczej: klawisz "home", a potem ikona AM z
    pulpitu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 78. Data: 2014-02-08 21:28:40
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 08 Feb 2014 21:27:45 +0100, jerzu
    <t...@i...pl> wrote:

    >Ja robię to jeszcze inaczej: klawisz "home", a potem ikona AM z
    >pulpitu.

    Przepraszam, od dziś NE. Na AM się obraziłem :) I akurat skończyła mi
    się licencja :))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 79. Data: 2014-04-27 01:24:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "AL"lc3r1v$3bc$...@d...me

    > da rade, sam tak uzywam.
    > Navi off-line tupu Sygic lub OsmAnd+ na froncie, w tle Yanosik.
    > Jak Yanosik cvos zglasza, to pojawia sie jego okienko na wierzch (np. z radarem,
    policja) - mozesz je odchaczyc lub po jakims
    > czasie
    > zniknie samo. Dziala glos zarowno z nawigacji jak i Yanosika - tzn wzajemnie sobie
    nie przeszkadzaja.

    Jedna mówi -- pierwszy zjazd z ronda, druga tymczasem mówi -- drugi zjazd z ronda...

    Teraz mam chyba 7 nawigacji w Overmaxie i nieco mniej w Monsterze...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 80. Data: 2014-04-27 01:49:34
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-04-27 01:24, Eneuel Leszek Ciszewski pisze

    > Jedna mówi -- pierwszy zjazd z ronda, druga tymczasem mówi -- drugi
    > zjazd z ronda...

    Sygic nie potrafi liczyć, dlatego u mnie od razu wyleciał
    Tak samo jak MapaMap