    Subject: Re: Automapa za free...
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: z <...@...pl>
    Date: Sun, 3 Nov 2019 18:43:09 +0100

    W dniu 2019-11-03 o 17:50, Czarek pisze:
    > Teraz skasowali serwis z filmami online, a ten pebx to chyba miał
    > wszystko i wpadł już chyba ponad rok temu

    Nie to że wpadł. Gdzieś czytałem żale admina że umarł śmiercią
    naturalną. Raz z powodów techniczno-materialnych a dwa z powodu masowego
    żądania usuwania lików przez cwaniaków od praw autorskich.
    Fizycznie się nie dało tego obejrzeć co zgłaszali jako naruszenie.
    Zawalili ich robotą a za darmo nikt nie chce pracować ;-)

    Nagonka medialna o milionowych stratach + szemrane metody prawne i
    wszyscy utkniemy w jakimś płatnym abo.

    Przy okazji. Torenty to nadal działają?
    Kiedyś były programy które nie udostepniały (bo to karalne)
    Jak to dzisiaj wygląda?
    Było kiedyś P2M. umarło?