  • 1. Data: 2011-09-09 09:23:52
    Temat: Re: Automapa, żale poczatkującego
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 8 Sep 2011 12:34:01 +0200, w <4...@n...home.net.pl>, "Hinek"
    <h...@o...pl> napisał(-a):

    > Na samo wspomnienie
    > AMapy moja zona dostaje drgawek i gdyby nie Tomtom zrazila
    > by sie pewie na zawsze do programow nawigacyjnych.
    > Do tworcow AM nie dociera, ze interface popularnego
    > programu MUSI BYC INTUICYJNY!

    Umieszczenie w jednym akapicie słów "TomTom" i "intuicyjny" to chyba jakiś
    żart.

  • 2. Data: 2011-09-09 09:35:18
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 09 Sep 2011 09:23:52 +0200, r...@k...pl

    > Umieszczenie w jednym akapicie słów "TomTom"
    > i "intuicyjny" to chyba jakiś żart.

    True. AM ma swoje grzeszki, ale ogólnie to
    IMHO obecnie najlepszy program nawigacyjny.

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2011-09-09 11:23:11
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Myjk nawija makaron na uszy:

    > True. AM ma swoje grzeszki, ale ogólnie to
    > IMHO obecnie najlepszy program nawigacyjny.

    A Swistak siedzi i zawija w te sreberka ;>

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 4. Data: 2011-09-09 12:05:24
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-09 09:35, *Myjk* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > True. AM ma swoje grzeszki, ale ogólnie to
    > IMHO obecnie najlepszy program nawigacyjny.

    Ja Cię proszę - największa ilość leśnych ścieżek nie robi jeszcze
    programu nawigacyjnego z crapu.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)

  • 5. Data: 2011-09-09 12:23:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 09 Sep 2011 12:05:24 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Ja Cię proszę - największa ilość leśnych ścieżek nie robi jeszcze
    > programu nawigacyjnego z crapu.

    Chyba szkoda twojego czasu, jeżeli chodzi o nawigację to taki klon
    Koniotrzepolino. Jest jedynie słuszne rozwiązanie i szlus.
    Jak ktoś powie, że jeszcze kilka wersji temu Ałtomałpa kazała skakać z
    wiaduktów to będzie naćpanym fantastą.
    Ktoś kto napisze, że jedynym efektem ciężkiej pracy programistów AM są
    nowe, jeszcze lepsze błędy - będzie oszołomem.
    Nie wspominając już o takich herezjach jak przypomnienie, że TT działa
    prawidłowo na telefonach ze 195 MHz, podczas gdy Automapa potrafi się ciąć
    na 1 GHz. Jest najlepsza i koniec!!!

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 6. Data: 2011-09-09 12:25:51
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!

    podczas gdy Automapa potrafi się ciąć
    > na 1 GHz. Jest najlepsza i koniec!!!

    Dokladnie, tnie sie na kazdym sprzecie.
    Ja mam tablet 1.2G, 512 ramu i sie tnie...ja piernicze:(
    Parodia

  • 7. Data: 2011-09-09 12:58:39
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "wchpikus" <w...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > podczas gdy Automapa potrafi się ciąć
    >>

    > Dokladnie, tnie sie na kazdym sprzecie.
    > Ja mam tablet 1.2G, 512 ramu i sie tnie...ja piernicze:(
    > Parodia

    A jest w wykazie sprawdzonego sprzętu do AM? Tak z ciekawości pytam...
    Ja mam i działa dobrze, na telefonie. Czasem resetuję go, bo mu pamięć
    zapychają resztki z niby wyłączonych aplikacji (taka uroda Winzgrozy...).
    Tomek

  • 8. Data: 2011-09-09 13:14:09
    Od: "Hinek" <h...@o...pl>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał

    > Umieszczenie w jednym akapicie słów "TomTom" i "intuicyjny" to
    > chyba jakiś żart.

    Skad ta popularnosc TT w Europie? Utrudniaja sobie zycie zamiast
    uzywac wapanialej AM. Nie sadzisz?
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 9. Data: 2011-09-09 14:03:05
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-09 12:25, wchpikus pisze:
    > Witam!
    >
    > podczas gdy Automapa potrafi się ciąć
    >>

    > Dokladnie, tnie sie na kazdym sprzecie.
    > Ja mam tablet 1.2G, 512 ramu i sie tnie...ja piernicze:(
    > Parodia

    U mnie na dość starym telefonie najnowsza wersja działa zawsze dobrze,
    nic się nie tnie. A rozdzielczość mam dość wysoką 800x480 czy jakoś tak.
    Może coś z tym sprzętem jest nie tak, albo za dużo aplikacji odpalonych
    w tle.

    A.

  • 10. Data: 2011-09-09 14:16:32
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-09 13:14, Hinek pisze:

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał

    > Skad ta popularnosc TT w Europie? Utrudniaja sobie zycie zamiast
    > uzywac wapanialej AM. Nie sadzisz?
    > Pozdr

    "reklama wajchą handlu" ;)

    Abstrahując nieco od wątku: TT ma jedną poważną zaletę: działa na
    dedykowanym sprzęcie. Działa bezproblemowo i dość szybko.

    Zaś o problemach z AM na różnych "wynalazkach" można poczytać choćby na
    pdaclub.pl/forum
    Ale to bardziej wina Windows Mobile lub Windows CE niż producenta AM ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.