  • 71. Data: 2021-04-06 02:49:01
    Temat: Re: Automatyka domowa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-05, LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Se spróbowałem : Play Maryla Sing sing :]
    > Zabanglało :)

    Kurde, musze spróbować. Może po prostu przedobrzyłem, bo moje próby to były,
    ok gógl, plej Merajla Rodowicz.

    --
    Marcin

  • 72. Data: 2021-04-06 12:03:07
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-04-05 o 23:35, heby pisze:

    > Kłamiesz, pierdoło, nic takiego nie zarzucam.

    Albo jesteś zwykłym kłamcą, albo masz już sklerozę. Oto proszę fragment
    twojej wypowiedzi:

    "Tylko że tym razem ktoś oskarża googole o podsłuchiwanie
    nieuprawnionych rozmów, czyli nie zaczynajacych się frazą ok google.
    Jeśli masz jakieś dowody to je przedstaw. Ja przedstawiłem stanowisko
    firmy google oraz nie widzę badań które by wskazywały na to że jesteś
    podsłuchiwany *poza* aktywacją gogole assistanta."

    Przypisałeś mi nieprawdziwe twierdzenia, których nigdy nie napisałem i
    jeszcze żądasz, abym te kłamstwa obronił.

    To tak jak ja bym Ciebie nazwał osłem i żądał od Ciebie abyś mi
    udowodnił, że jesteś osłem.

    Ponadto pisząc: "Ja przedstawiłem stanowisko firmy Google" - jesteś
    rzecznikiem prasowym czy też choćby pracownikiem tej firmy, masz jakieś
    pełnomocnictwa, że rościsz sobie prawo do reprezentowania tejże firmy?
    Jeżeli nie to spierdalaj z takimi tekstami, bo nie jesteś uprawniony do
    składania takich oświadczeń.

    > Zarzucam kilku osobom w tym wątku poglądy, że czują się szpiegowani
    > przez google i to element spisku, bez śladu dowodów. Ty się tylko
    > tutaj przyplątałeś w celu nadmuchania swojego pustego ego.

    Ale ja przedstawiłem sytuacje, które mogą dowodzić, że można być
    szpiegowanym i to są fakty. Ty zaś jako dowody przedstawiasz swoje
    gdybania i nie masz żadnych dowodów na poparcie swoich tez.

    Ja Ci zaś przedstawiłem zapis z Google, który świadczy o tym, że to co
    opisałem ma prawo się wydarzyć i że Google jest tego świadome i pracuje
    nad tym, aby to poprawić. Przedstawiłem zapis Google, który każdy z nas
    może sam osobiście odszukać w celu zweryfikowania tego czy piszę prawdę
    czy też nie.

    Google jednoznacznie pisze, że mogą się wydarzyć rejestracje
    nieautoryzowane jeżeli system źle rozpozna dźwięki jako "OK Google", i
    wtedy jest to rejestrowane przez system. Co ciekawsze piszą wprost, że
    niektóre nagrania mogą być analizowane przez ludzi (odsłuchiwane przez
    ludzi) w celu poprawy rozpoznawalności głosu przez system. A Ty kurwa,
    cały czas temu zaprzeczasz i podpierasz się swoimi tezami, że nie ma
    prawa tak być. Jak nie ma prawa tak być, skoro pisze o tym Google i daje
    mi wybór albo się z tym zgodzić i korzystać z systemu, albo się nie
    godzić bez możliwości korzystania z systemu. Poza tym żądasz ode mnie,
    abym dokopał Google, ale ja nie widzę w tym sensu, ponieważ byłem
    świadomym tego jak to działa i osobiście wyraziłem zgodę na takie
    działania Google. Twierdzę tylko, że spora część użytkowników Google po
    prostu nawet nie czyta tych informacji i do końca nie jest świadoma
    tego, że Google zbiera szereg informacji w tym też nagrania autoryzowane
    i nieautoryzowane, które mogły być zarejestrowane przez system przez
    pomyłkę. Nigdy nie twierdziłem, że robią to w złej wierze, ale twierdzę,
    że informacje te mogą wycieknąć poza Google, choćby na skutek
    przestępstwa np. dane sprzedane przez pracownika czy włamania na konto.

    Wybacz, ale czytając Twoje wypowiedzi, można stwierdzić jednoznacznie,
    że "masz coś nie tak pod kopułką". Nie dość, że kłamiesz, "wywracasz
    kota ogonem" to jeszcze ubliżasz i obrażasz.

    Co do "przypałętania" to nie ty tu rządzisz, komu wolno, a komu niewolno
    się wypowiadać na grupie dyskusyjnej. Nie Ty zakładałeś wątek. Jak ci
    się nie podoba to wypierdalaj i nie ubliżaj ludziom wyzywając od pierdół
    leczących swoje nadmuchane ego. Chcesz, aby cię traktowano z szacunkiem
    to najpierw się sam naucz szanować innych.

  • 73. Data: 2021-04-06 13:17:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-06, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:

    > Kurde, musze spróbować. Może po prostu przedobrzyłem, bo moje próby to były,
    > ok gógl, plej Merajla Rodowicz.

    No więc Twój trik zadziałał, ale co ciekawe google powtarzajac polecenie
    wymawia Marylę po mojemu czyli Merajla.
    Jako, że Ci tak dobrze poszło to namów teraz Google, aby podał Ci gdzie
    lezy Kościerzyna :)

    --
    Marcin

  • 74. Data: 2021-04-06 13:37:42
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/04/2021 12:03, Uzytkownik wrote:
    > się nie podoba to wypierdalaj

    Zapomniałeś dodać "z mojego internteu".

    > i nie ubliżaj ludziom wyzywając od pierdół

    Do pozomu się tylko dostosowuje.

    > Chcesz, aby cię traktowano z szacunkiem

    Nie chcę. Nie widze potrzeby abyś traktował mnie z szacunkiem. Nie
    zabiegam o to. To bez znaczenia.

    > to najpierw się sam naucz szanować innych.

    Nie zawsze warto.

    Zaawsze mnie facynowało jak prostacy rzucajacy mięsem po grupach,
    starają się pouczać w sprawie kultury. No, chyba że są wyjątki, jak to u
    hipokrytów. Ja nie pouczam, to i mogę, ale Panu, szanowny Panie, nie wypada.

  • 75. Data: 2021-04-06 13:44:46
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marcin Debowski napisał:

    > No więc Twój trik zadziałał, ale co ciekawe google powtarzajac
    > polecenie wymawia Marylę po mojemu czyli Merajla.
    > Jako, że Ci tak dobrze poszło to namów teraz Google, aby podał
    > Ci gdzie lezy Kościerzyna :)

    Znajomy kiedyś usłyszał w Australii, że ma bardzo dobrą wymowę
    angielską, więc nauczy się też jak należy czytać "Mount Kosciuszko".

    --
    Jarek

  • 76. Data: 2021-04-07 03:03:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-06, Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> wrote:

    > Znajomy kiedyś usłyszał w Australii, że ma bardzo dobrą wymowę
    > angielską, więc nauczy się też jak należy czytać "Mount Kosciuszko".

    Jakiś czas temu przyjąłem zasadę, że luxno związanych z nami
    obcokrajowców poza Polską uczy się wymowy nazw polskich (włączając
    imiona i nazwiska), tak, aby mozna było zrozumieć co chcą nam
    powiedziec.

    --
    Marcin

  • 77. Data: 2021-04-07 08:19:10
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > wymawia Marylę po mojemu czyli Merajla.
    > Jako, że Ci tak dobrze poszło to namów teraz Google, aby podał Ci gdzie

    Żaden w sumie problem...ale trzeba doinstalować j.polski do asystenta :)

    Co do angielskich nazw, to mam słuchawkę BT, która czyta mi kto do mnie
    dzwoni...ale po angielsku bo ma własny procesor (Plantronics Voyager).
    "Księgowa Małgosia" brzmiało najlepiej :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 78. Data: 2021-04-07 11:31:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

> [...]
    > obcokrajowców poza Polską uczy się wymowy nazw polskich (włączając
    > imiona i nazwiska), tak, aby mozna było zrozumieć co chcą nam

    Bardzo dobra zasada. W dodatku na fali, zgodna z aktualnymi trendami.
    Już jakiś czas temu w nazwie tej góry przywrócono "z", którego wcześniej
    nie było. Nawet kreseczka nad "ś" jest wskazana. A wymowę zaleca się taką,
    by Naczelnik słysząc wiedział, że o niego chodzi. Bo niby czemu ma być tak,
    że tylko my musimy pamiętać, że Dubois to jakaś dibuła?

    Jarek

    --
    Spójrz Kościuszko na nas z góry
    raz Polak skandował.

  • 79. Data: 2021-04-07 19:06:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]

    >Przypisałeś mi nieprawdziwe twierdzenia, których nigdy nie napisałem
    >i jeszcze żądasz, abym te kłamstwa obronił.

    Skoro jest czule na wypowiedz "Ok google" to znaczy, ze czuwa co tam w
    mikrofonie slychac.

    Tylko pytanie co z tym dalej robi:
    -nic wiecej, analizuje lokalnie
    -nic wiecej, wysyla do analizy na serwer, Google obiecuje ze nie
    nagrywa ...
    -google obiecuje ..

    J.

  • 80. Data: 2021-04-07 20:03:54
    Od: - <s...@g...com>

    niedziela, 4 kwietnia 2021 o 20:14:37 UTC-5 Marcin Debowski napisał(a):

    > Używam od paru miesięcy i korelacji nie widzę.
    > Google i parę innych molochów ma zaszarganą opinię dotyczacą ochrony
    > prywatności, ale ma to te dobre strony, ze w dowolnym momencie pewnie
    > kilka tysięcy paranoidalnych misiów stara się Google na bezeceństwach
    > złapać. Google kolejnej katastrofy w tym temacie nie potrzebuje.
    > Dlatego jestem skłonny tolerować Google, ale już chmury chińczykowe, nie
    > specjalnie.
    >
    > No i z Googlem gadam po angielsku a pomiędzy domownikami na ogół po
    > polsku. Do dziś nie udało mi się go nakłonić do odtworzenia czegokolwiek
> [...]

    Lekko skomentuje te duskusje.

    Zakladacie sobie tutaj milczaco ze google dziala tak samo u kazdego. Tak nie jest i
    od dawna nie bylo.
    Jeden ludek moze miec wlaczony tryb gdzie asystent raportuje a drugi nie.
    Zalezec to moze od tego jaki sie ma telefon i czy tenze telefon potrafi analizowac
    mowe samodzielnie czy musi wyslac dane do google zeby je rozszyfrowac.

    Dodatkowo duzo zalezy czy temat o ktorym sie gada jest jakos popularny ostatnio i
    google popycha reklamy ludziom niezaleznie od tego czy o czyms gadaja czy nie a
    ludzie moga gadac o czyms bo po prostu temat sie zrobil goracy.

    Jak sie bierze google takeout to tam sa rowniez nagrane sample z asystenta. Mozna
    pobrac i posluchac co sie gadalo.

    Dzisiejsze urzadzenia gadaja z centrala jak najete. Do tego "w interesie usera"
    wszystko jest szyfrowane wiec zwykly sniffing w wlasnej sieci nie pokaze co jest
    przesylane.

    A zestawienie wlasnego proxy z szyfrowaniem i logowaniem nie jest trywialne i nie
    kazdy to umie.

    Zakladam ze google raczej nie rpzesyla masy danych i nie podsluchuje explicite bo to
    by ktos w koncu znalazl. Ale jak fon jest na tyle zaawansowany ze umie sam slowa
    zdekodowac to nie ma problemu aby te kluczowe wysylac tak aby nie bylo widac co leci.

    Tak czy siak, dzisiejsze fony sa nie tylko zablokowane przed grzebaniem (brak root-a)
    ale i sporo wysilku jest wlozone w to aby nie dalo sie google czy innego apple zlapac
    na podsluchiwaniu.