  • 61. Data: 2017-11-11 21:00:54
    Temat: Re: Awaria rozrusznika?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > i jak? zrobiłeś już? ciekawość zżera:)

    Niestety woda w cylindrach hamowała silnik przed rozruchem.
    Wiec teraz trzymam kciuki zeby okazało się ze poszła uszczelka pod
    głowica a w najlepszym razie głowica...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 62. Data: 2017-11-12 20:16:04
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Niestety woda w cylindrach hamowała silnik przed rozruchem.
    > Wiec teraz trzymam kciuki zeby okazało się ze poszła uszczelka pod
    > głowica a w najlepszym razie głowica...

    W sumie kiedyś miałem przypadek, że lał mi jeden wtryskiwacz i zalewał
    cylinder ale na ciecz chłodzącą nie wpadłem - nie tak, by unieruchomić
    silnik.

  • 63. Data: 2017-11-12 22:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > W sumie kiedyś miałem przypadek, że lał mi jeden wtryskiwacz i zalewał
    > cylinder ale na ciecz chłodzącą nie wpadłem - nie tak, by unieruchomić
    > silnik.

    Niestety. To na pewno nie wtryskiwacz, bo woda jest w 3 cylindrach,
    zreszta wtryskiwacze stosunkowo niedawno wymieniane i na pewno sa ok.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 64. Data: 2017-11-13 10:17:39
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Niestety. To na pewno nie wtryskiwacz, bo woda jest w 3 cylindrach,
    > zreszta wtryskiwacze stosunkowo niedawno wymieniane i na pewno sa ok.

    w jednym cylindrze zrozumiem - ale w trzech? uszczelka musiałaby ci
    puszczać jak głupia i przy czymś takim na moje oko zostawiałbyś ładny
    obłoczek. Nawet nie bardzo mogę sobie wyobrazić jak z kanałów
    chłodzących na 3 cylindry mogłoby ci pójść... No na 2 sąsiednie przy
    pechu to jeszcze....

  • 65. Data: 2017-11-13 10:49:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sirapacz" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >obłoczek. Nawet nie bardzo mogę sobie wyobrazić jak z kanałów
    >chłodzących na 3 cylindry mogłoby ci pójść... No na 2 sąsiednie przy

    a) wypalilo uszczelke tak mocno, ze w kilku cylindrach,
    b) urwalo srube glowicy, szczelina powstala na kilka cylindrow

    J.

  • 66. Data: 2017-11-13 11:53:01
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 2017-11-13 o 10:17, sirapacz pisze:

> [...]
    > obłoczek. Nawet nie bardzo mogę sobie wyobrazić jak z kanałów
    > chłodzących na 3 cylindry mogłoby ci pójść... No na 2 sąsiednie przy

    Może to pęknięte podgrzewanie kolektora dolotowego? Płyn przez szczelinę
    wpływa do kolektora i zapełnia 3 cylindry.
    Jeśli takie podgrzewanie występuje w tym samochodzie.

    yabba

  • 67. Data: 2017-11-13 21:00:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba g...@g...com ...

    > Może to pęknięte podgrzewanie kolektora dolotowego? Płyn przez
    > szczelinę wpływa do kolektora i zapełnia 3 cylindry.
    > Jeśli takie podgrzewanie występuje w tym samochodzie.

    Mechanior zaczał rozbierac przód i okazało sie ze w chłodnicy
    intercoolera woda. Wiec chyba jest winowajca.
    cylindry wydmuchane ale auto po odpaleniu strasznie dymi, ponoc
    pochodziło troche, woda chwyciła temp a dymi nadal.

    Swoja szosa, skad ta woda sie wzieła na parkingu? Uszkodzona chłodnica
    plus kapiaca gdzies woda? Ale to chyba musiałaby być jakas wielka dziura
    a takowej na pierwszy rzut oka nie widac...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 68. Data: 2017-11-14 10:02:57
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > cylindry wydmuchane ale auto po odpaleniu strasznie dymi, ponoc
    > pochodziło troche, woda chwyciła temp a dymi nadal.

    Ja bym dał mu się przejechać i zobaczył co znika:)

    > Swoja szosa, skad ta woda sie wzieła na parkingu? Uszkodzona chłodnica
    > plus kapiaca gdzies woda? Ale to chyba musiałaby być jakas wielka dziura
    > a takowej na pierwszy rzut oka nie widac...

    Może to zbieg okoliczności a wodę łapałeś od jakiegoś już czasu? Z
    silnika to tak trochę nie bardzo ma jak ta woda się dostać... no i
    właśnie...woda czy płyn chłodzący?

  • 69. Data: 2017-11-14 18:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > Ja bym dał mu się przejechać i zobaczył co znika:)

    Obserwujemy. Dymienie się uspokoiło. Płyn chłodniczy nie schodzi.
    Auto odpala od strzału. Olej wymienony.

    > Może to zbieg okoliczności a wodę łapałeś od jakiegoś już czasu? Z
    > silnika to tak trochę nie bardzo ma jak ta woda się dostać... no i
    > właśnie...woda czy płyn chłodzący?

    Wyglada na to ze jednak woda. Czy od jakiegos czasu to trudno powiedziec,
    moze... Wody było tez sporo na dole miski olejowej. Zagadka.
    W tym aucie płyn chłodniczy nigdy nie schodził ani milimetr w
    zbiorniczku.
    Dośc powiedziec ze przez 250kkm nigdy nie uzupełniałem płynu bo zawsze
    bło na górnej kresce.

    Ogólnie dobra informacja :)))

    Z innej beczki - poniewaz powodem była ta woda to rozrusznik na pewno był
    ok. Ale w pierwszej kolejnosci został wymontowany i zabrany do
    sprawdzenia: diagnoza - nie chodzi, regeneracja - koszt 190zł... Ciekawe
    jak gosć zareaguje jak tam wjade :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 70. Data: 2017-11-14 18:51:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak wymienil szczotki, tulejki i bendix to sie ciesz ze masz rozrusznik po remoncie.
    Po przebiegu jaki zrobil samochod nalezalo mu sie.