    From: "krzymek" <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Awaria turbiny - ale dlaczego ?
    Date: Tue, 27 Apr 2010 20:16:55 +0200

    > Zakupione zostało używane turbo z rozbitka. Cena konkurencyjna do
    [...]
    > Ewentualnie: jaki bład popełniono, jesli tak blyskawiczne zatarcie mialo
    > miejsce? Nie podłaczono oleju? Nowy olej wypłukal zanieczyszczenia

    Dlaczego używana turbina o niewiadomym stanie... tak bardzo często zaczynają
    się podwójne wydatki.

    Co do błędów to jedyne co mi przychodzi do głowy to to iż nie napełniono tej
    "nowej" turbiny przez założeniem do auta.
    Wiec uszkodzenie mogło nastąpić już w dniu montażu turbiny przy uruchamianiu
    auta, trubina kręciła się na sucho przez mały okres czasu.... ale to może
    wystarczyć do zrobienia takich uszkodzeń.
    --
    ---==[ krzymek ]==---
    Laguna II '03 1.9dCi F9Q750 Turbo#2