    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: BMW
    Date: Thu, 12 Dec 2013 22:11:04 +0100

    na ** p.m.s ** Megrims pisze tak:

    > Tak się składa, że jeżdżę różnymi autami i widzę, że
    > inni kierowcy zupełnie inaczej reagują w zależności od tego,
    > jakim autem jade.

    Jak jadę Passatem to baby się patrzą, zdziry jedne i blachary. Idziesz
    odległym chodnikiem za ścieżką rowerową to łeb w dół i myśl o swoich
    sprawach jak przed chwilą a nie oczy chodzą jak radar na lotnisku.
    Kierowcy okazują neutralny szacunek, nie fikają, nie zajeżdzają drogi
    (nie widać z tyłu jaki silnik) a mogliby fikać bo słabiak 1.6

    Jak jadę Golfem to już baby się nie patrzą, zdziry jedne i blachary^2.
    Kierowcy okazują zero szacunku, fikają, zajeżdzają drogę, wpychają się.
    Zmuszają mnie do uważania bo Golf jest bardzo lekki i przez to szybki.
    Nie chcę na nich wpaść.

    Jak jadę Dukato to baby przy pasach strzelają focha że wielka szyba
    blisko i się na księżniczkę patrzy. Kierowcy okazują mało szacunku,
    fikają, zajeżdzają drogę, wpychają się. Zmuszają mnie do uważania bo
    Dukato jest nadspodziewanie szybkie. Nie doceniają go.

    Jak jadę Fiorino to kierowcy okazują znużenie. To taki muł że zasypiaja
    za mna w korku. Jak tylko skończy się podwójna ciągła to znikają w
    oddali.

    Jak jadę Lublinem to kierowcy okazują dużo szacunku bo wiedzą że to
    sprzęt narowisty, trudno nim trafić w drogę, hamulce słabe i nie boję
    się zarysowania lakieru. Albo omijają szybko wielkim łukiem albo nie
    ryzykują kontaktu z dwutonową rdzą.

    :)

    --
    Piter